Beantwoorden
Ex-Netweter

crash bij Yelo opnames

Ik heb recent de Windows 10 geïnstalleerd.

Nu test ik de Yelo Windows app en die werkt goed op één ding na: wanneer ik op "OPNAMES" klik, sluit de app gewoon af.

Nog iemand die dit probleem herkent? Iemand een oplossing?

De app verwijderen en opnieuw installeren is alvast niet de oplossing. Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd.

5 reacties
Malfred
Professional Beetjesweter
Happy New Year! Mooi, mooi! Pionier It's your fifth party!

crash bij Yelo opnames

Heb ook hetzelfde probleem. de app is dus niet compatibel met windows 10 , er zal niet anders opzitten dan wachten tot telenet met een nieuwe versie op de proppen komt.

Ex-Netweter

crash bij Yelo opnames

hier hetzelfde. We betalen elke maand mooi onze factuur maar dit werkt weer eens niet... hopelijk doen ze hier iets aan

0 Likes
Beantwoorden
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

crash bij Yelo opnames

Hey @Ex-Netweter, @Ex-Netweter en @Malfred, bedankt voor de feedback over de opnames. Onze collega's werken aan de oplossing zodat je binnenkort ook de opnames via de app op Windows10 kan bekijken. 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden

crash bij Yelo opnames

Groot gelijk, hopelijk werkt binnenkort alles naar behoren

0 Likes
Beantwoorden
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

crash bij Yelo opnames

We hebben goed nieuws @Ex-Netweter, @Ex-Netweter, @Ex-Netweter en @Malfred. De bug is opgelost. Je zou zonder problemen de opnames op je toestel moeten kunnen kijken. Probeer het zeker eens uit. 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden