Beantwoorden
laurensscheers
Freshman Weetjesweter
My smart Valentine Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

programma bekijken via terugkijktv i.p.v de opname

Ik heb een prgramma opgenomen op mijn digicorder thuis.
Ik gebeurt niet vaak, maar de uitzendrechten van het programma laten blijkbaar toe dat ik de opname ook via de yelo play applicatie (windows 10) kan bekijken (gestreamd van mijn digicorder dus).
Zoals ik al eerder wist, kan dit enkel indien ik via mijn eigen thuisnetwerk verbonden ben.

Indien ik echter via een ander (telenet)netwerk verbonden ben, zou ik het programmma nog altijd via terugkijktv kunnen bekijken, hoewel deze optie in dit geval niet verschijnt Smiley Verdrietig

Waar er bij een opgenomen programma (waarvan de opname enkel op de digicorder bekeken kan worden) de boodschap "nu kijken op..." en bij een niet opgenomen programma de boodschap "vanaf het begin kijken op..." in beide gevallen terugkijktv wordt gebruikt, verschijnt er nu "De opname vanaf het begin kijken op..." (wat dus niet lukt aangezien ik niet via mijn thuisnetwerk verbonden ben. Hoe zou ik dit elegant kunnen oplossen? De opname op de didicorder verwijderen biedt een uitkomst, maar vind ik niet zo praktisch Smiley Erg vrolijk

Groetjes

Laurens

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
laurensscheers
Freshman Weetjesweter
My smart Valentine Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

programma bekijken via terugkijktv i.p.v de opname

Lukt het bijvoorbeeld om via een vpn vanop mijn thuisnetwerk zo'n opame te bekijken?

0 Likes
Beantwoorden