Hey,
één van de punten dat me het meeste stoort is dat je helemaal geen volume kan aanpassen als je met yelo play app tv kijkt. Als ik het volume van yelo play app lager wil moet ik dat van mijn hele pc lager zetten, dat wil ik niet. Omdat ik daarnaast ook nog andere dingen wil doen terwijl ik tv kijk, eventueel met geluid zonder dat de yelo play app me in de weg zit, dat is in de meeste gevallen gewoonweg een obstakel wat je moet verwijderen (sluiten dus) met het gevolg dat ik geen tv meer kan kijken.
Bij netflix is het toch wel mogelijk om het volume aan te passen.., waarom is dat dan niet mogelijk bij yelo play app op windows 10, hoe moeilijk kan dat nu zijn om dat te implementeren ?
Daarnaast werkt yelotv.be op windows op geen enkele browser meer, dus ben genoodzaakt om de app te gebruiken en dan zit ik weer vast aan het volume wat vaak veel te hoog staat om aangenaam tv te kijken. Ik snap echt niet hoe dat kan, updaten jullie yelotv nog wel eens? En dan heb ik het niet over het aanbod, maar over de werking van het hele gedoe voor op de browsers dat outdated is.
Waarom dan nog altijd silverlight gebruiken? Die plugin wordt nergens meer ondersteund, maar toch blijven jullie eraan vasthouden. Zelf heb ik de nieuwste versie en die werkt gewoonweg al niet meer.
Ik ben echt teleurgesteld dat er zo weinig flexibeliteit is voor yelotv terwijl het wel gewoon mogelijk zou zijn.