24818
netweters
|
152919
antwoorden
|
20752
vragen
|
Yelo tv werkt niet meer op mijn laptop,wel op tablet..Krijg steeds melding van op het scherm "toestel controle" en dan gebeurd er niets meer;
Windows 7, IE 11.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Toestel controle betekent dat Telenet nagaat of jouw toestel geregistreerd staat als een kijkschem voor yelo.tv
Er zijn maximaal 5 verschillende apparaten die je aan Yelo.tv kunt koppelen. Deze kan je beheren via Mijn Telenet.
Doe ook het volgende:
Probeer nogmaals
Werkt het nog niet, dan kan het artikel van de klantendienst hierover misschien van nut zijn. Ga naar deze pagina en volg de stappen die uitgelegd worden. Lukt het niet of heb je hulp nodig, laat maar iets weten en dan kijken we verder.
Ik heb 2 aparaten. Tablet = ok, labtop niet meer, heeft altijd gewerkt. Geschiedenis gewist, yelotv toegevoegd (privacy).....geen resultaart.
Rond 13 uur ging het weer op de laptop (nieuws op tm gekeken). Nu om 14h30 gaat het weer niet meer.
Om 15h42 weer ok.?????
Hou er rekening mee dat je maar op 1 apparaat naar 1 zendergroep kan kijken met de Yelo app of de YeloTV website. Klik op de volgende webpagina op "Lees meer over deze beperking":
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/beperkingen-bij-kijken-via-yelo-app-yelotvbe/
Werkt niet meer op laptop........altijd toestelcontrole.....op laptop. Op tablet alles ok. Heeft altijd gewerkt op de laptop.
Nog altijd geen yelotv (meer) op laptop. Hulp is stil gevallen . Bedankt Telenet...
${thread.topicMessage.subject}......deze tekst staat als antwoord/oplossing op mijn probleem in een mail van telenet.....totaal onleesbaar.
Bedankt.
Nog steeds GEEN yelotv op mijn laptop....De tour ga ik dan missen. Bedankt Telenet voor de hulp.
Nog geen Yelotv......dus niet opgelost hé
Sorry dat ik dit uit het oog ben verloren.
Als ik de berichten lees kan je soms wel en soms niet op Yelo TV kijken. Wat gebeurt er als je niet kan kijken. Krijg je een error-bericht en wat staat hier dan op?
Ik lees dat je op een laptop werkt, dus vermoedelijk via WiFi. Hoe goed gaat je internetverbinding naar andere websites?
Probeer eens een snelheidstest op speedtest.telenet.be
Gebruik je de App (windows 8/8.1) of kijk je Yelo via de brower en zo ja, welke browser?
56 download en 6 upload.
Heeft altijd goed gewerkt....behalve de laatste 14 dagen. Nu krijg ik steeds de melding "toestel aan het controleren" op het scherm....en dit blijft dan staan.....uren aan een stuk.