DarkSins
Freshman Weetjesweter
DarkSins
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-11-2024
20:58
|
Lid sinds: 04-07-2019
Datum laatste bezoek: 06-11-2024 20:58
Ranking
Freshman Weetjesweter
23-10-2024
08:22
Dit probleem leek even opgelost te zijn, maar sedert enkele dagen lukt het mij opnieuw niet meer om opgenomen programma's te bekijken op mijn W11 toestel via de browser(s). ook via de App lukt het niet meer. Ik weldegelijk internetconnectie.
... Meer weergeven
23-09-2024
12:45
Sinds 2 september valt regelmatig de verbinding weg. Geen internet, terugkijk-tv werkt ook niet. Dit geldt zowel via UTP als Wifi. Ik persoonlijk heb een one up for two abonnement en haal amper 10mbps download (via UTP)... Het valt ons op dat de grootste outage voorkomt tussen 20u en 23u. Heel ons dorp heeft hier last van. Telenet heeft gedurende meerdere dagen techniekers van Uni-T langs gestuurd bij de mensen, terwijl deze niets konden verhelpen, de modem gewoon even uitlezen. Zonde van die mensen hun tijd! Het in kennis stellen van de problematiek blijkt ook teveel gevraagd. Er is tot op heden nog niets aan verholpen, maar de rekening mag je wel betalen. Intussen hebben we (lees meerdere dorpsgenoten) een dossier laten opstellen bij de ombudsdienst én Testaankoop. Tot nu toe werd er nog geen gehoor aan gegeven.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
modem
30-08-2024
08:05
Hier ook een probleem met Netflix via TV-box. Cirkeltje blijft draaien en dan zegt hij "geen internetverbinding". In de netwerkinstellingen van Netflix staat weldegelijk "geconnecteerd". Ik vertik het om mijn box naar fabrieksinstellingen te zetten. Dat is een workaround, GEEN oplossing!
... Meer weergeven
24-08-2024
09:21
Eind vorige week werd ik opgebeld door iemand van Telenet over dit probleem. Hij noteerde alle info die ik hem gegeven heb en vertelde me dat dit naar de back-office zou overgemaakt worden. Een paar dagen later ontving ik deze mail: Ten eerste: wie vraagt klanten de toelating om hun wachtwoord te wijzigen, om te testen?? Dit is totaal onaanvaardbaar naar mijn mening! En ten tweede: de mail zit nog eens boordevol fouten en is zeer opdringerig op te vatten.
... Meer weergeven
24-08-2024
09:14
Ik heb ook zo een probleem. Een regel aangemaakt waar niets mee gebeurt.... Toegepast op Inbox. Wat doe ik verkeerd?
... Meer weergeven
18-08-2024
20:25
Probleem nog steeds aanwezig.... Met alle respect, ik begin niet aan workarounds....dat zijn immers geen oplossingen! En beginnen foefelen aan DNS en toestanden doe ik al zeker niet. Mensen betalen maandelijks redelijk wat voor jullie diensten ed. So get your sh** together! Telenet kan misschien dit wel even aanpassen op de website:
... Meer weergeven
19-01-2024
18:10
Sinds een paar dagen kan ik via de tv app niet meer kijken op de tablet of smartphone. Via 4g lukt dit wel. Steeds geeft de app "geen verbinding", terwijl Netflix en alle andere streamingdiensten perfect werken. App verwijderen en installeren helpt niet. Ik raak langzaam aan gefrustreerd van al die Telenetproblemen....
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Geen verbinding bij kijken via tablet/smartphone
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
TV-app
05-12-2023
07:16
Bedankt voor jouw antwoord. Wat is dan de reden waarom ik er 2 heb?
... Meer weergeven
04-12-2023
08:12
Op regelmatige basis dien ik in te loggen via QR code op de Nvidia Shield, op zich is dit al vervelend. Maar na deze procedure krijg ik de optie om uit 2 TV-boxen te kiezen?? Dat is gokken welke het is....
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
TV-app
04-12-2023
08:00
Ik heb dit gisteren ook opnieuw moeten doen, inloggen op Nvidia Shield via QR code. Het was lang geleden. Een paar maanden geleden moest ik bijna iedere dag die code scannen.
... Meer weergeven
26-11-2023
07:47
Sporadisch wanneer ik kijk via de Telenet app op mijn tablet of Nvidia Shield, valt het voor dat wanneer ik de tablet vergrendel dat de app na verloop van tijd gewoon begint af te spelen, ook al is deze vergrendelt (zwart scherm dus).
Zelfde bij de Shield. Ik schakel deze in en de app speelt af, terwijl ik op het hoofdscherm sta...
Een youtube short kan je ook niet toevoegen hier....blijkbaar.
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Telenet app speelt automatisch
... Meer weergeven
03-11-2023
12:34
Niet echt een oplossing....
... Meer weergeven
02-11-2023
06:47
1
Het is behoorlijk vervelend dat dit niet kan uitgeschakeld worden en al zeker als deze melding 10 minuten tot een kwartier voor het einde van het programma verschijnt.
Ik heb dit forum volledig doorgelicht hierover, maar geen oplossing gevonden. Ik vermoed dat ik lang niet de enige ben, die pleit om deze "uitschakeloptie" in te voeren.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Automatisch volgende aflevering afspelen
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
TV-app
-
TV-box
25-10-2023
20:09
1
Ik wil een opgenomen programma bekijken via de telenet app op mijn laptop (W11), maar krijg de melding:
Als ik een ander opgenomen programma wil bekijken lukt dat perfect.
Quid?
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Geen verbinding bij willen kijken opgenomen programma
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
opnames
-
telenet.tv
23-05-2023
06:52
De pagina is inderdaad terug bereikbaar, maar werken dat is iets anders.... Ik probeer 2 port forwarding regels te verwijderen en telkens krijg ik de boodschap "Oeps, er ging iets mis".
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten die DarkSins geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 02-11-2023 06:47 | |
1 | 25-10-2023 20:09 | |
1 | 10-05-2023 11:32 | |
1 | 12-04-2023 21:07 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig