24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Wij moeten sinds gisteren steeds opnieuw inloggen bij de Telenet tv app. Iemand nog dit probleem? Dit heeft voordien altijd gewerkt.
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: QR-code steeds opnieuw invullen
Hoi,
hebben sinds vrijdag hetzelfde probleem, iedere keer als ik de telenet tv app aanklik in Apple TV moet ik opnieuw qr scannen soms met succes, soms niet.
app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Heb het op mijn 2 Apple TV’s
Zijn er nog leden die dit opmerken?
@Filiproelandt & @Kempi Kunnen jullie al even laten weten welke app-versie jullie gebruiken en welke versie van Apple TV jullie gebruiken?
Ik gebruik de laatste versie van de TELENET TV app uit de google play store (heb app zelfs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd). Ik gebruik dit op een Xiaomi tv stick (is dus een google stick). Nooit problemen gehad. Gisteren zijn de problemen begonnen. Ik zit ook op een ander telenet forum ook waar men hetzelfde probleem aangeeft. Paswoord resetten helpt niet (weet ik van het forum daar).
Apple TV 17.1
telenet app voor Apple TV: versie 5.06.8011
op iPad en iPhone werkt de telenet tv app wel.
Op mijn beide apple tv's met zelfde versie dus niet, telkens qr scannen, soms aanvaardt hij het soms niet.
Ga je uit de app en terug erin dan krijg je sowieso de qr terug.
na mislukte poging: mededeling op scherm van telenet dat er iets mis is en ze het zo snel mogelijk oplossen.
bedankt alvast Bjarne om dit te bekijken
Hier hetzelfde probleem op de Telenet TV app via Android TV.
Alles al geprobeerd, reboot router, reboot tv, app opnieuw geïnstalleerd.
Is dit een algemeen probleem?
Wij hebben het ook sinds vrijdag. Nieuwste versie op de MiBox. Als we scannen krijgen we ook regelmatig dat er geen verbinding is.
We hebben ook al gehad dat we aan het kijken waren en de tv plots verbinding verloor. Met andere apps (disney, prime, videoland,...) hebben we dit niet.
Wij ook..
Ik heb het zelfde probleem sinds paar dagen. En als ik de QR code scan kan, lukt het niet altijd om terug in te loggen. Dan krijg ik onderstaande melding op mijn telefoon. Dus momenteel kan ik geen tv kijken. Wij gebruiken Google TV maar dit kan het probleem niet zijn aangezien het altijd probleemloos gewerkt heeft..
Ik heb dit gisteren ook opnieuw moeten doen, inloggen op Nvidia Shield via QR code. Het was lang geleden.
Een paar maanden geleden moest ik bijna iedere dag die code scannen.
Hier hetzelfde probleem, telkens opnieuw inloggen op Apple TV, eveneens sinds vorige week vrijdag.
'Geen verbinding' is foutmelding. 'Toepassing tijdelijk niet beschikbaar'.
Zeer vervelend.
App is up to date, en tv os op laatste versie.
Sinds vrijdag het zelfde probleem.
Alles geprobeerd, nog steeds niet opgelost.
Er zou een nieuwe update zijn om de nieuwe app te testen (testen of uitstellen)
Voor de rest geen probleem
sinds testen update ook geen probleem meer
Sinds gisteren is het probleem opgelost, veronderstel dat achterliggend een software update het probleem heeft opgelost