Foxster
Freshman Weetjesweter
Foxster
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
26-01-2024
19:24
|
Lid sinds: 12-02-2017
Datum laatste bezoek: 26-01-2024 19:24
Ranking
Freshman Weetjesweter
25-01-2024
11:07
Hallo dank voor uw reply. Ergens hiervoor heeft iemand dat ook gezegd en heb dat ook gedaan via de smtp server van Gmail. Inderdaad, dat bijhorend maken van een paswoord van gmail is tricky maar na enig klikken krijg je dat paswoord. En dan werkt het bij mij ook. Maar de originele issue blijft: het werkt niet meer met de smtp server van Telenet, dus telenet heeft iets anders toch geconfigureerd, maar het toegeven doen ze niet. Nu mijn "probleem" is opgelost en daar laat ik het bij... Groeten
... Meer weergeven
06-01-2024
18:02
1
Hallo dank voor uw reply. Ik zie de instellingen voor een fritz box. Maar uw fritz box heeft de rol van router/modem denk ik. Mijn reolink camera is een gewone ip camera met een instelling. Is dergelijk opstelling een identieke instelling? Nu, ik heb een oplossing voor mijn probleem via gmail naar telenet. Dank voor uw hulp grts Erik
... Meer weergeven
06-01-2024
17:59
hallo dank voor uw reply ik heb idd altijd telenet adressen gebruikt maar het werkte niet. dus de screenshots waren niet zo exact. Ik was al bezig was met mijn alternatief ttz de gmail adressen. EN dan werkt het wel weer, je maakt zoals aangegeven een app paswoord voor de app gmail en dat werkt om een mail te zenden aan mijn telenet adres telenet. Dus mijn oorspronkelijk probleem: een mail vanaf de reolink camera van smtp telenet naar mailadres van telenet werkt niet MEER. Heeft vroeger gewerkt en plots niet meer, en ik zie dat ik de enige niet was. Ik zie hier zelfs een TP Link camera hetzelfde probleem. EN toch, als ik een mail doe naar mezelf in outlook 2021 (die ik nog gebruikt) wordt de mail gewoon ontvangen. Blijft nog te proberen zoals iemand hier aangaf te werken met ip adressen, dat ga ik nog doen. Maar ondertussen heb ik een oplossing via mijn gmail account. Met dank voor iedereen die de moeite deed om hulp en ideeën te geven, het leidde uiteindelijk tot een oplossing voor mij. Ik kan terug controleren of mijn katten een rustige nacht gehad hebben (lol). Grts Erik
... Meer weergeven
03-01-2024
22:50
1
Hallo nog graag een verbetering: ik ben er toch in geslaagd een app wachtwoord te maken en dan lukt het wel degelijk de smtp server te doen werken. Gesjolt maar dan toch ergens dat gevonden .... met dank voor de moeite
... Meer weergeven
03-01-2024
22:07
Hallo thx voor reactie maar het lukt mij niet - zonder paswoord op poort 25 geeft foutmelding.. - ik heb de twee verificatie aangezet voor mijn google account maar waar ik een "zogezegd" paswoord moet toevoegen aan gmail, daar zie ik geen enkele mogelijkheid in. Met de google account paswoord lukt het niet, ook niet als de tweede verificatie afzet. ALs ik inlog bij mijn google account en dan op gmail klik, dan gaat ook de gmail open en zie ik geen mogelijkheid om daar een zogezegd app paswoord te creeeren. Ik lees ergens ook dat het een wachtwoord moet zijn die 16 cijfers bevat???? Ik heb helpdesk reolink ook ingelicht en die begrijpt ook niet dat het niet werkt met de smtp van telenet, en ze geeft mij een gmail mail met paswoord en dan lukt het onmiddellijk. Wat zie ik niet??? frustrerend.... Graag nog een beetje info hoe dat app paswoord te creeeren, de teksten die ik vind bij google zijn niet helpend voor mij.... Groeten Erik
... Meer weergeven
29-12-2023
19:06
Hallo ja mijn paswoord heeft hoofdletters en andere tekens en is niet evident. Er was nooit een probleem tot plots het stopte. Ik heb enkele printscreen gemaakt van een REOLINCK camera RLC511 maar dat zal een onafhankelijk probleem zijn van de camera Reolinck (of andere merken), want ik heb drie camera's en alle drie hebben hetzelfde probleem. Ik heb dit ook gezonden naar reolinck om hun "hulp" ook eens te hebben. Beste dank voor uw effort, maar het is: computers.... 't ja... strange... Oei, ik zie geen mogelijkheid om een bestand toe te voegen
... Meer weergeven
13-12-2023
15:19
ik geloof u wel, dus ik begin te denken dat we naar de fabrikant REOLINCK moeten kijken die wellicht een update doorgegeven heeft die niet correct was. Ik lees hier dat bij andere reolinck camera op hetzelfde moment dit probleem begon. Toch bedankt voor de reactie. Grts Erik
... Meer weergeven
12-12-2023
23:05
hallo bijkomende info in de items hier van 2019: uit.telenet.be werkt ook niet meer...
... Meer weergeven
12-12-2023
22:59
hallo dank voor reply. Ik neem aan dat u als server uit.telenet.be bedoelt en niet telelet. Maar het werkt niet.. Groeten Erik
... Meer weergeven
11-12-2023
23:09
via webmail kan ik sturen van mijn mail adres naar mijn mail adres, dat lukt. via de reolinck instellingen van de smtp server (of ook met ip adres geprobeerd) werkt het NIET meer met de smtp server van telenet. De mail zending van reolinck werkt niet meer sedert die bewuste dag. Is er al een oplossing gekomen ervoor??? groetl
... Meer weergeven
11-12-2023
19:08
Hallo is dit reeds opgelost??? Want ik heb een dito probleem met mijn Reolinck camera. Op 23.10 gestopt met werken (3stuks) en alle reolinck nog in orde. Ik kan hem life zien en ook de opnames op de memory card kan ik raadplegen. Echter, geen mail meer naar mijn mailbox via smtp server. Ik heb er ook niets aan veranderd en krijg dat echt niet meer goed. Ik heb hier nog geen echte reply gezien van TELENET: is het aan de smtp server die niet meer goed werkt of zoiet.... Groeten Erik
... Meer weergeven
05-07-2022
14:41
Natuurlijk wel, maar wat eigenaardig is dat deze outlook zaak nu nog "slachtoffers" maakt. Als outlook een update gegeven heeft (indien de oorzaak aan outlook lag) waarom is deze zaak hier nog steeds bezig. Ik denk dat mijn antwoord teveel de indruk geeft dat het fout "telenet" is en je deze zaak kunt relativeren tov telenet. Wel je goed recht, maar het feit dat deze zaak nu niet definitief volledig van de baan is denk ik dat het eerder een configuratie probleem is. I rest my case....😀
... Meer weergeven
05-07-2022
09:58
ergens sta ik hier ook vooraan met hetzelfde probleem. Een week geprobeerd en alle tips nagedaan, door helpdesk afgescheept omdat het aan outlook ligt etc...Webmail moeten gebruiken en na een tweetal weken en NIETS gedaan te hebben probeer ik nog eens outlook: werkt normaal NIETS aan de hand. Iemand weet wat het is maar het "potje" wordt toegedekt. Flauw en ergerlijk...
... Meer weergeven
26-06-2022
19:55
abuse van telenet.... blijkbaar een dienst die daar bestaat.... ik heb nog mijn volledige conversatie met telenet whats app helpdesk en die slaan er nogal op. Bij mij is het begonnen met meldingen van mails die niet konden geleverd worden. Dus zeer verontrustend. Dit gesignaleerd en helpdesk antwoord: niets aan de hand, ook al hand ik gesignaleerd dat ik geen mails verzonden had aan bepaalde personen!!! Begint mij uit te leggen waarom ik bericht krijg van niet afgeleverde mail... Dus ik dacht dat mijn mail gehackt was en begin mijn paswoorden aan te passen. En dan begon het pas....
... Meer weergeven
26-06-2022
16:42
Een paar blz hiervoor sta ik voor hetzelfde probleem: mail werkt niet meer en alles geprobeerd... niets helpt. De helpdesk weet het ook aan mijn pc. Maar 't is wel eigenaardig dat ABUSE iets had gedaan met mijn account, want ik zou een attack gehad hebben. Ik had het opgegeven en gebruikte webmail. Na een tweetal weken probeerde ik nog eens met JUIST dezelfde programma's en voilà: als een centje werkte dat spel terug gelijk vroeger. Maar er is wel degelijk "iets" aan de hand met telenet volgens mij, maar dat zullen ze niet toegeven. Nu het werkt terug voor mij... nooit begrepen wat er mis was.
... Meer weergeven
Berichten die Foxster geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 06-01-2024 18:02 | |
1 | 03-01-2024 22:50 | |
1 | 08-05-2022 23:47 | |
1 | 27-04-2022 16:58 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig