Bedankt voor het aanbod, maar dat blijkt niet meer nodig te zijn. De mail die ik na de aanpassing van mijn abonnement kreeg, blijkt volgens de (alweer andere) chatmedewerker "alleen de aanpassing te bevatten. Vandaar dat TV Iconic daarin niet is vermeld". M.a.w. mijn TV Iconic is NIET stopgezet zoals ik dacht (af te leiden uit de ontvangen mail) Al bij al blijft het toch verdomd ondoorzichtig allemaal. Je hebt een abonnement op een totaalpakket (ONE bevattende Internet + mobiel + TV Iconic) en dan ontvang je een mail ivm de aanpassing en daarin staat: ONE for 3 met een totale maandelijkse kost van €97,24 (waarin dus geen tv zit vervat). Ook de gedetailleerde bevestiging waarnaar in de mail wordt doorverwezen, rept met geen woord over TV Iconic. Als klant wil je - na een aanpassing - toch weten hoeveel je uiteindelijk in totaal maandelijks gaat betalen? En niet voor een deeltje (van je totaalpakket) Kortom: Telenet blinkt absoluut niet uit in duidelijkheid en doorzichtigheid. Op mijn opvolgvraag in de chat hoe mijn volgende factuur er nu gaat uitzien en of die dan ook de rechtzetting zal bevatten van wat mij werd verkeerdelijk werd aangerekend voor de periode tussen de eerste, verkeerde omschakeling en de omschakeling die de chatmedewerker nu heeft uitgevoerd, kreeg ik alleen maar standaardantwoorden en verwijzingen naar de FAQ waar ik niet echt iets aan heb. Ik heb het chatten dus maar opgegeven en wacht nu gelaten mijn volgende factuur af. En ik zal dan wel terug telefonisch contact opnemen als die niet correct blijkt te zijn. Eindconclusies: - die ondersteuning via chat werkt voor geen meter als je elke keer een half uur tot twee uur moet wachten op een antwoord en dan ook nog eens elke keer iemand anders "aan de lijn" krijgt (die snel-snel iets antwoordt en dan snel-snel weer naar een andere vraag switcht. Het lijkt wel simultaanschaken) - Telenet: bezorg de klant bij om het even welke wijziging in zijn abonnement a.u.b. een mail met daarin de nieuwe maandelijkse totaalprijs. Is er een goede reden waarom je dat niet zou doen? Ik zie er geen. Of willen jullie duidelijkheid en transparantie bewust vermijden? Dat is de enige conclusie die ik nu kan trekken.
... Meer weergeven