We begrijpen zeker en vast jouw frustratie, @gdlm_. Het is absoluut niet de bedoeling dat er dingen worden gewijzigd aan jouw abonnement zonder jouw toestemming en we vinden het spijtig om te lezen dat dit toch gebeurde. Ook jammer om te lezen dat je bij de verderzetting van het gesprek niet het gevoel kreeg goed geholpen te zijn. Het is uiteraard spijtig dat je met dat gevoel zit na een chatgesprek met ons. Momenteel zal je door de huidige werkwijze via chat inderdaad met verschillende medewerkers spreken. Daarentegen is het niet de bedoeling dat er "snel-snel" geantwoord wordt op jouw bericht zonder dat je echt een antwoord krijgt op jouw vragen.
Je hoort wel een volledig overzicht te krijgen met de prijs erbij wanneer er iets gewijzigd werd aan jouw abonnement. Kan je dit misschien verder toelichten in een privébericht naar @Moderator?
Het klopt dat De Netweters een platform is waar klanten of andere tech enthusiasts elkaar kunnen helpen. Daarnaast zijn de aanwezige moderatoren en expert moderatoren wel Telenet-werknemers die wanneer dit nodig blijkt intern zaken na kunnen vragen of door kunnen geven. We zouden, mocht jij dit uiteindelijk toch nog willen, graag jouw feedback intern doorgeven zodat dit op kan genomen worden. Daarvoor mag je een bericht met jouw klantgegevens en wat meer info over het gesprek (eventueel screenshots) sturen naar @Moderator. Zo beschikken we over de nodige informatie om dit verder op te pikken! Laat gerust iets weten.
Verder wil ik ook aan iedereen vragen om op dit platform steeds respectvol te zijn tegenover andere leden. We willen dat dit voor iedereen een aangename en toffe omgeving is!
... Meer weergeven