dreirie
Professional Beetjesweter
dreirie
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
01-02-2023
20:45
|
Lid sinds: 15-09-2017
Datum laatste bezoek: 01-02-2023 20:45
Ranking
Professional Beetjesweter
18-02-2022
09:26
Ja als de kabel werkt bij andere poorten is dat alvast uitgesloten. Rest dus enkel nog iets via de settings van Denon receiver ofwel is uw hdmi poort vd receiver defect. Dit laatste kan je ook zelf snel testen door er eens een ander toestel aan te koppelen. ik vermoed toch dat je via hdcp settings probleem kan oplossen en zeker ook deze settings van uw tv hdmi eens bekijken waar receiver op zit.
... Meer weergeven
09-02-2022
20:50
@m-jan20 schreef:
@Bjarne door je tip contact opgenomen met amazon, dit was hun antwoord:
Helaas is dat niet (meer) mogelijk. Het kon vroeger inderdaad, maar wij kunnen dit niet meer doen in verband met de regio-rechten, we zijn redelijk op de vingers getikt daarvoor.
@m-jan20 Oh oei, good to know. Wel zonde dat ze dit hebben aangepast dan. 😮
... Meer weergeven
09-02-2022
18:59
3
Indien je V1 vd tv box hebt, is dit sinds de nieuwe software update 4.37 ik quote even uit de post ivm de release notes Stand LED kleur (v1) Vanaf deze release trekken we de kleur van de power LED in stand-by gelijk met die van de v2 TV-box, de kleur is (diep) blauw. Dat is niet alleen zachter voor het oog, maar geeft ook een duidelijker verschil tussen aan en stand-by.
... Meer weergeven
27-01-2022
20:35
2
Klantendienst heeft dit netjes opgelost; was inderdaad door achterliggend technisch probleem 2 x aangerekend.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 09-02-2022 18:59 | |
1 | 07-02-2022 23:18 | |
2 | 27-01-2022 20:35 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
19452 | 09-02-2022 18:59 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig