Tot onze spijt moeten we inderdaad constateren dat het niet mogelijk is met Yelo play de programma's te bekijken op een televisiescherm via een speciaal aangekochte kabel voor onze iPad . Het beeld komt door voor enkele seconden en slaat dan over naar zwart scherm, de klank blijft wel doorgaan. Onze zoon is klant bij Proximus en voor hem lukt dit wel . Daar wij veel in het buitenland verblijven maken we veel gebruik van onze iPad om naar tv te kijken . Wij waren zo blij toen we vernamen dat vanaf juni het zou mogelijk zijn om alles te bekijken via Yelo play , ook in het buitenland . Waarom lukt dit op de iPad wel en niet meer van het moment dat je deze aansluit op een televisie , kwestie van rechten veranderd dit toch niets . Wij zijn reeds ons ganse leven klant bij Telenet , met diverse producten , maar overwegen nu toch over te stappen naar Proximus . Spijtige zaak , enkel door dit voorval . Mocht er toch nog verandering in komen in de toekomst laat het ons weten .
... Meer weergeven