boossy
Freshman Weetjesweter
boossy
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
08-12-2020
09:59
|
Lid sinds: 12-03-2019
Datum laatste bezoek: 08-12-2020 09:59
Ranking
Freshman Weetjesweter
03-12-2020
16:06
Ik zit met hetzelfde probleem, van een tiental afzenders. Al een tijdje markeer ik deze mails als 'niet-spam', maar ze blijven in de spam-map terechtkomen. Ik heb de betreffende afzenders intussen ook toegevoegd aan mijn 'Contacten', evenals een regel aangemaakt 'NoSpam', waarbij mails van die afzenders in de inbox zou moeten bewaard worden, maar nog steeds komen ze in de Spam-map terecht. Heeft er nog iemand tips?
... Meer weergeven
29-11-2019
12:44
1
Het valt mij vandaag op dat ik geen dergelijke mails meer ontvang. Mijn spam-map gaat terug tot 10 oktober, en geen enkele van die mail is van het type dat ik heb beschreven. Super! 😊🎉
... Meer weergeven
27-06-2019
16:05
Mijn punt is net dat in dit specifieke geval de spamfilter zijn gedrag niet is gaan aanpassen aan mijn reactie. Ik klik al een aantal maanden op de 'Spam'-knop bij dit type mails, maar de automatische spamafhandeling blijft uit. Bovendien maak ik de spammap zelf nooit handmatig leeg, zoals je ook adviseert. Ik heb nu wel een workaround met rules, maar die is eigenlijk te streng - in die zin dat nu alle mails van .eu-adressen naar de spam-map worden afgeleid, uitgezonder van 3 .eu-domeinen waarvan ik weet dat ik legitieme mails ontvang. Maar er komt sowieso een dag dat ik legitieme mail zal ontvangen van nog een ander .eu-adres, en dat die mail als gevolg van mijn rules naar de Spam-map verplaatst zal worden. Dat wil ik dus vermijden. Vandaar mijn melding hier op Netweters, evenals via het meldingsformulier.
... Meer weergeven
26-06-2019
08:48
Hallo Janneman, dat klopt. Maar bepalen welke mails als spam worden beschouwd en dus naar de spam-map worden verplaatst, is toch iets wat Telenet bepaalt.
... Meer weergeven
25-06-2019
14:31
Ik gebruik wel degelijk de spamfilter van Telenet. Ik heb het nu via de link doorgegeven als ongewenste spammails.
... Meer weergeven
23-06-2019
22:24
De voorbije maanden krijg ik dagelijks één of enkele spam-mails van .eu-adressen, maar deze komen niet in de spam terecht.
Aanvankelijk was het afzenderadres altijd een variant op survivaltelevision.eu (bv. @survivaltelev8sion.eu of survivalteldvision.eu, enz.). Dus die kon ik met een simpele e-mailregel makkelijk afleiden naar de spam-map.
De laatste tijd komen ze echter van de meest uiteenlopende .eu-adressen (vandaag bv. van "Rani Van der Hoeven" <****@propeneral.eu>, gisteren van "Chloë Wauters" <****@fourcess.eu>).
In de onderwerpregel van de Telenet webmail, die ook het begin van de eigenlijke bodytekst toont, staat steevast [1] [2] [3] [4] - hoewel ik dat niet in de "oorspronkelijke tekst" terugvind.
Ik heb nu een regel met "trusted .eu-adressen" (die dan de volgende regels niet meer toepast), en daarna een regel die alle .eu-adressen naar spam afleidt. Dit werkt perfect voor mij.
Ik vraag me alleen af of dit niet aan de de server-/provider-/Telenet-zijde zou kunnen worden opgevangen.
Hieronder een voorbeeldje:
Met vriendelijke groeten
Stijn Bousard
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
spam
Berichten die boossy geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 29-11-2019 12:44 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
5520 | 29-11-2019 12:44 |