Romy365
Experienced Beetjesweter
Romy365
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
17-02-2024
15:39
|
Lid sinds: 21-07-2019
Datum laatste bezoek: 17-02-2024 15:39
Ranking
Experienced Beetjesweter
17-02-2024
13:52
Hallo,
Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij Telenet maar blijkbaar heeft Telenet plots mijn account omgevormd naar een business account (ook al had ik gewoon een particulier abonnement). Niemand weet waarom, ook Telenet kan dit niet zeggen. Ik heb ook recht op sociaal tarief maar dit kan je sinds kort niet meer combineren met een business account. Dus contact opgenomen met Telenet en ze konden mijn account niet aanpassen. Wat ze wel hebben gedaan is een nieuw klanten nummer aangemaakt (particulier) en mijn account overgezet naar die nieuwe account. Aangezien ik nog een oud abonnement had en dit niet meer bestaat moest ik ook overschakelen op Telenet One. Tegen dat dit allemaal in orde was heb ik 4 keer moeten bellen en met 10 verschillende personen gesproken. Er is nu administratief enkel nog een probleem dat Telenet Particulier niet weet dat ik recht heb op sociaal tarief voor TV terwijl de Telenet Business dit wel weet maar blijkbaar kunnen ze dit niet doorgeven aan elkaar 🙄 Dus een lang verhaal om nu overgeschakeld te zijn op Telenet One. Echter heb ik sinds de overschakeling een probleem met de Telenet TV app en website. Sindsdien krijg ik volgende foutmelding als ik inlog:
Als ik dan klik op opnieuw proberen dan krijg ik dit:
Heb het op al mijn toestellen voor. Via de klantendienst konden ze mij niet echt helpen. Tot voor de aanpassing werkte alles normaal en correct. Iemand een idee? Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Telenet TV app/website sinds overstap naar One
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet TV app werkt niet sinds overstap naar One
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
TV-app
17-05-2020
00:09
Bedankt voor het antwoord. Moet ik wachten totdat dit nogmaals voorvalt om te bellen? Of kunnen ze dit ook controleren als de modem wel correct werkt?
... Meer weergeven
16-05-2020
23:18
Even voor de duidelijkheid: met uitvallen bedoel ik dat hij niet meer correct werkt (= internet en telefoon lijn werkt niet meer). Het is niet zo dat die modem dan volledig niet meer werkt (als in "de stroom is uit") aangezien hij nog steeds reageert op het herstart commando via de Telenet website. Sorry voor de verwarring. Netwerk thuis: modem only van Telenet, daarachter een Asus router die voor een nat zorgt en daarachter nog een aantal switches. Wanneer het internet niet meer werkt dan kan ik nog alles in mijn LAN bereiken. Ik log dan in op mijn router om te kijken wat het probleem is, en dan zie ik dat hij geen verbinding meer heeft met de modem. Daarna herstart ik de modem via de Telenet website (de plaats waar mijn modem en router staan is niet vlot bereikbaar) en dan zie ik dat de router terug verbinding krijgt met de router. Wanneer het internet niet werkt, werkt de telefoon ook niet vandaar ik niet denk dat het probleem bij mijn router ligt.
... Meer weergeven
16-05-2020
22:47
Dag Netweters, Sinds een paar weken valt het internet hier regelmatig uit, wat zeer vervelend is tijdens het thuiswerken. Wanneer het internet weg is, werkt de vaste telefoonlijn ook niet meer. Als ik inlog op mijn router dan zie ik dat mijn router geen connectie meer heeft met mijn Telenet modem. Een herstart van de modem lost het probleem altijd en onmiddellijk op. Ik ben vorige zomer overgeschakeld op een modem only (24*8 DOC 3 EMTA(DOCSIS)) en alles werkte tot over een paar weken perfect. Het vreemde is dat ik de modem kan herstarten via de website van Telenet (met een 4G verbinding uiteraard). De modem moet dus nog verbonden zijn met het internet en reageren op deze commando's. Iemand die gelijkaardig problemen heeft?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
modem-only (EMTA)
22-07-2019
03:02
Sinds ik een nieuwe Telenet router heb is port-forwarding echt een ramp geworden. Ofwel werkt het niet ofwel krijg ik een nietszeggende boodschap "error" ofwel blokkeert de hele modem en moet ik hem herstarten. Heb al verschillende keren gebeld met Telenet en het antwoord is altijd dat ze mij daar niet mee kunnen helpen of dat deze software niet door hen is gemaakt en dat er dus soms bug in kunnen zitten. Nu ben ik het echt beu en wil ik de controle over mijn eigen netwerk terug. Volgens Telenet moet dit 85 euro kosten om mijn router te vervangen door een modem only omdat er een technieker moet langskomen. Is er een mogelijkheid om dit gewoon zelf te doen? Kan ik die modem zelf ergens gaan omwisselen?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
Berichten die Romy365 geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 | |||
1 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig