Dag @patrick37 Bedankt voor de reactie. Zowel de modem (nieuwste model), de UTP-kabel als de TV-box werden al vervangen. En, elk keer wanneer Telenet remote een reset uitvoert, of wanneer wij de stekker een periode uittrekken (dit werkt doorgaans niet altijd), dan werkt alles weer zoals het hoort voor een tijdje. Wij hebben geen enkel probleem met ons internet, in tegenstelling. Met wifi halen we snelheden van +/- 190mbps. Ook andere toestellen (Apple TV 4K, game consoles, smart tv, ...) die aangesloten zijn op de modem of gebruik maken van ons wifi-netwerk werken perfect. We hebben de UTP-kabel dus al vervangen, maar we hebben omgekeerd de UTP-kabel van de TV-box ook al aangesloten op de Apple TV. Die werkt dan nog altijd perfect. Zeer vreemd en frustrerend allemaal, vooral omdat Telenet het zelf niet blijkt te weten, en we daarvoor nooit problemen hebben gehad met (HD) Digicorders. Detail: de TV-box is rechtstreeks verbonden met de modem. Er zit geen switch of dergelijke meer tussen. Saartje
... Meer weergeven