Kumo
Experienced Beetjesweter
Kumo
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
07-01-2024
10:21
|
Lid sinds: 10-12-2019
Datum laatste bezoek: 07-01-2024 10:21
Ranking
Experienced Beetjesweter
07-01-2024
09:15
Ik kan ook bevestigen dat die error verdwenen is. Echter wil ik nu mijn bridging functie uitschakelen en gebruik maken van de interne router (eigen router defect en ik ga tijdelijke deze van de modem gebruiken), maar zelfs na het schijnbaar succesvol wijzigen zie ik die functie terug ingeschakeld (en met het MAC adres van mijn oude router) als ik de pagina opnieuw laad... Iemand anders dit ook al gehad? O ja, ik kan bv wel het LAN netwerk wijzigen naar bv 192.168.10.0 ipv de default 192.168.0.0
... Meer weergeven
01-12-2023
19:47
exact dezelfde situatie hier. Ik wou net iets aanpassen en krijg dezelfde foutmelding te zien
... Meer weergeven
14-11-2022
13:54
Bedankt voor de info. Er is dus blijkbaar wel samenwerking tussen Fiberklaar en Telenet aangezien de onderaannemer alle samen in 1 gleuf aan het leggen was. Ter info, het leek me alleszins geen 60cm diep (niet zeker of dit een vereiste is), maar amper tot kniehoogte. En dan een soort plastiek met gaan (en tekst "Telenet Glasvezel").
... Meer weergeven
14-11-2022
10:50
Hier een drietal weken geleden de Fiberklaar onderaannemers (Slovaken) langs de straat gehad om de microduct van Fiberklaar (blauw) te leggen, maar gelijktijdig ook 3x zwarte multiducts met "Telenet glasvezel" op gemarkeerd. Zijn deze dan bestemd voor de backbone van Telenet of ook FTTH-ready te maken? Eerder nog een persoon van Fiberklaar in de garage laten kijken waar de fiberbox best kan hangen, die ze dan op een later moment konden komen aansluiten. De glasvezel zelf is nog niet geblazen in de microducts. Ben niet goed mee hoe ze deze dan per gebouw binnen brengen en wat nog terug opengegraven moet worden. combo Fiberklaar + 3x Telenet Glasvezel microduct Telenet Glasvezel microduct
... Meer weergeven
14-12-2019
11:34
Twee weken geleden in de telenetshop in de buurt eens gevraagd naar de nieuwe e-router en bridging. Toen zei men dat ik gratis mijn oude modem-only kon omruilen naar de nieuwe e-router (ze hadden die al in voorraad), maar ik ging nog wachten tot bridging actief was. Nu vertellen ze me dat ik 35€ moeten betalen (Wigo9 momenteel). Ook naar de klantendienst en die zeggen hetzelfde... Enkel als ik die Gigabit Speedboost zou willen, zoals hier heel recent ook wordt vermeld. Echter, met mijn Wigo9 abbo zou ik 300Mbps moeten hebben, maar ik krijg maar een kleine 200Mbps. Dus mijn modem (CV6181E) voldoet eigenlijk niet meer, maar toch moet ik bijbetalen?!...
... Meer weergeven
10-12-2019
15:44
@Steven-E, bedankt voor de input. Ik doe tot op heden ook wat in gelinkte post aangegeven staat, want ik heb op dit moment ook een modem-only. Enkel was het lastig om even een instelling te wijzigen door de AP (wifi booster) eerst rechtstreeks aan mijn modem te hangen, de config in Mijn Telenet uit te voeren, te saven en dan wat wachten tot de nieuwe instellingen gepusht waren en dan terug de AP aan mijn eigen LAN te hangen. En het is vervelend dat de LED flikkert ipv constant te branden. Maar als die AP nu gewoon aan mijn router kan blijven als ik de nieuwe modem ga halen en configureer in bridged mode, is dit een extra plus
... Meer weergeven
10-12-2019
14:10
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, maar heb uitvoerig de laatste berichten gelezen betreffende de bridging op de nieuwe router. Echter, ik heb ook een Telenet wifi booster en vraag me af of die ook herkend en ingesteld kan worden via Mijn Telenet als die aan mijn eigen router hangt?
... Meer weergeven
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig