Franka49704
Professional Weetjesweter
Franka49704
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-01-2025
07:53
|
Lid sinds: 03-03-2016
Datum laatste bezoek: 16-01-2025 07:53
Ranking
Professional Weetjesweter
09-01-2025
07:05
de digicorder maar dat zou daar geen invloed op mogen hebben want voor mijn probleem werkte dat steeds normaal, het is alsof de TV-gids niet naar behoren werkt
... Meer weergeven
08-01-2025
22:31
1
Ok maar wou eigenlijk meer te weten komen of er nog klanten zijn die hetzelfde probleem ervaren...
... Meer weergeven
08-01-2025
20:25
Hallo, sinds een paar weken valt het me op dat wanneer ik een programma terugkijk, het steeds 4 tot 6 minuten te vroeg begint waardoor op het einde ik het daaropvolgend programma ook nog een tijd moet selecteren om het gevraagde programma volledig te zien....als het volgende programma jan teruggekeken worden, anders ben je eraan voor de moeite....zelfs het 19 uur nieuws begint veel te vroeg bij het terugkijken, vroeger nooit voorgehad en erg vervelend, iemand suggesties, hartelijk dank!
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Terugkijk TV
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
terugkijk-tv
19-04-2024
16:02
1
OMG, wat is me dat weer, eerst wordt de spamfilter heel streng toepast, waar ik héél erg fan van was, maar wat er nu gebeurt, tart elke verbeelding....elk half uur staan er minstens 10 berichten in mijn inbox die zuiver spam zijn, ik zet ze niet alleen in de spam folder maar ik blokkeer ze volledig maar een half uur later weer hetzelfde liedje, ben ik alleen of is dit bij iedereen het geval?
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Email spam tsunami!
... Meer weergeven
Labels:
28-01-2024
19:02
1
Ik heb net hetzelfde ondervinden, dagelijks tientallen spam mail van vanalles en nu plots niets meer! Op voorwaarde dat deze verstrenging op intitiatief van Telenet zelf is gebeurd (want ikzelf heb hier niets voor ondernomen) en ook op voorwaarde dat je hierdoor geen echte mails mist, kan ik hier alleen maar blij mee zijn! Alleen zou het fijn zijn dat Telenet een simpele mail stuurt met wat info, dat kan toch niet zo moeilijk zijn?
... Meer weergeven
16-04-2023
17:50
Update: gelukkig, na een uur lukt het weer wel maar ondertussen wel een uur gemist, dat het bergaf gaat bij Telenet neem ik niet terug, de telemeters doen nog steeds raar. Zou willen overschakelen van Wigo35 naar One plus maar ik lees toch nog over heel wat problemen ivm activatie en modemproblemen, ook wil ik graag mijn oude decoder dan nog houden maar zal dan misschien verplicht moeten overschakelen naar een TV box of niet?
... Meer weergeven
16-04-2023
17:41
Wat is me dat nu weer, ik kijk rechtsreeks naar WK snooker op BBC2 en wil het verder opnemen maar wat ik ook die, op de opname knop drukken of via de menu de opnale beginnen, niets werkt! Decoder herstart, niets...andere zenders wel op te nemen...wat is me dat de laatste paar maanden Mr Telenet? Zeer ontgoocheld dat je zelfs een zender niet meer kan opnemen...wat een waardeloze provider zijn jullie op korte tijd geworden? Ervoor was ik super tevreden, nooit ergens last van gehad maar dit voelt als een beetje vrijheid afnemen ..
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Bbc2
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
opnames
06-03-2023
15:23
1
Beste, met alle respect maar ik vind dat u het zeer rooskleurig voorstelt, vooral dat van die zetel 🙂 Zelfs de normaalste zaken, zoals een Telemeter, werken niet meer naar behoren, heel wat klanten kunnen geen TV-box registreren, enz...Dan gaat het niet meer over een ietwat moeilijke transitie naar een nieuw IT-systeem maar meer over een complete ramp. Er wordt dan ook graag gewezen door Telenet naar het moeilijk te vinden personeel en de lange wachttijden maar indien de Helpdesk niet zo vaak moet gecontacteerd worden omdat er geklungeld wordt, was er ook veel minder een probleem van de bereikbaarheid van de helpdesk. Ik heb al heel veel geduld gehad maar dit heb ik toch nog nooit meegemaakt. Fijn voor diegenen die geen problemen hebben maar sommige (velen) zitten echt wel in de **bleep**...Nog een fijne dag!
... Meer weergeven
06-03-2023
13:44
Heb alles nog eens goed bekeken, de laatste 3 dagen hebben wij enkel gedownload tijdens de daluren, dus tussen 00:00 en 17:00 uur maar de app registreert het niet als dal maar als piek(!!!). In de app kan je wel de piek en daluren nog apart zien maar daar zie je duidelijk dat er de laatste 2 weken geen enkel daltarief meer geregistreerd wordt en dat is volgens mij onmogelijk...zo is het natuurlijk gemakkelijk om snel boven je limiet uit te komen en op smalband (strafbankje) geplaatst te worden. Ik ben eens benieuwd of Telenet zo hoffelijk gaat zijn om, tot dit euvel opgelost is, niks extra gaat aanrekenen of "smalbanden". En nogmaals aan diegenen die mij voorstellen om een ander abbo te nemen, daar gaat het niet over, de telemeter moet juist zijn, het is tenslotte de enige tool die ik, als klant, heb om mijn verbruik te bekijken. Lukt dit niet, dan kan men mij wijsmaken wat men wil, het gaat hier voor alle duidelijkhied om mijn en uw zuurverdiende centjes...toch ook voor alle zekerheid een mail gedaan naar minister van Telecom, Paetra de Sutter. Want de klantendienst is ook on...be..reik...baar, niet met messenger, niet telefonisch zonder een dag verlof te nemen.
... Meer weergeven
05-03-2023
09:06
Ik begrijp u hoor maar als ik One up, play sports, play more en 4 simkaarten neem ben ik duurder af dan nu, en zelfs dan heb je nog altijd een limiet. Eigenlijk bestaat volledig onbeperkt niet maar soit... blijkbaar vindt iedereen het normaal dat het probleem dat ik aankaart van verschillende en onjuiste tellers, dat dit er maar bij te nemen is of dat ik dat probleem zo maar moet laten en een ander abbo moet nemen...bent u het met me eens dat ik, als klant, die een bestaand en geldig abbo heeft, mag verwachten van TELENET dat ik juiste en ondubbelzinnige informatie krijg? Ik hang tenslotte, qua brandbreedte, af van het verbruik dat deze teller aangeeft...
... Meer weergeven
05-03-2023
08:19
Er zijn GEEN excuses als een teller van je verbruik niet juist weergegeven wordt en nog erger, als je 2 tellers hebt die zo'n groot verschil geven. Ik, als klant hoef mij toch niet aan te passen omdat hun transitie niet lukt? Ik was heel goed geholpen met het abbon dat ik nu heb...
... Meer weergeven
05-03-2023
08:16
een onbeperkt abon is geen onbeperkt abonnement wat je zit met dal en piekuren zoals je kan lezen op de site van Telenet, toch als je zoals ik Wigo 35GB hebt
... Meer weergeven
04-03-2023
09:48
Dat geloof ik allemaal graag maar ik blijf met een verschil van 150GB(!!!) in piekuren zitten tussen de app en "mijn telenet". Heb uitleg gevraagd via Messenger maar dan kan je beter een postduif sturen want ze bekijken je bericht nog niet eens, werd eergisteren gestuurd...wat een geklungel en het gaat van kwaad naar erger. Verstoppertje spelen kunnen ze daarentegen wel heel goed.
... Meer weergeven
03-03-2023
09:18
ik zit in "mijn telenet" op 312 GB en in de app op 440 GB piek, dat is wel een immens groot verschil niet?
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten die Franka49704 geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 08-01-2025 22:31 | |
1 | 19-04-2024 16:02 | |
1 | 28-01-2024 19:02 | |
1 | 06-03-2023 15:23 | |
3 | 06-10-2022 08:24 | |
1 | 23-12-2020 07:50 | |
2 | 11-04-2020 07:18 | |
1 | 04-04-2020 09:00 | |
1 | 29-01-2020 23:16 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4086 | 23-12-2020 07:50 | |
6568 | 11-04-2020 07:18 |