Beantwoorden
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Hallo vrienden,

hopelijk zijn jullie nog allemaal in goeie gezondheid, ik wens het echt van harte!

....... jarenlang PlayMore en PlaySports gehad (combi) en in tegenstelling tot vele anderen NIET opgezegd. Wat blijkbaar ook heel moeilijk bleek als ik afga op de reacties. Dat op zich is al heel dik boerenbedrog aangezien dat niet moeilijk zou mogen zijn, iets nieuw aanvragen gaat bijzonder gemakkelijk. Ik hoopte op een tegemoetkoming en wat blijkt: onder aanhoudende druk kan Telenet niet anders dan groot aankondigen dat ze 5 Vouchers gaan uitdelen....ola, niet te snel, waarschijnlijk dus 1 per week, schrik dat ze éne teveel gaan versturen want de crisis zou maar eens gedaan zijn na 2 weken... En dan ging het versturen gebeuren in het begin van de week...tot nog toe niks gehad, blijkbaar is dat te moeilijk om dat gewoon op een maandag (voor mij "het begin van de week") door te mailen...Ik ben erg teleurgesteld, natuurlijk zijn er ergere en belangrijkere zaken, net daarom ben ik echt wel ontgoocheld dat zelfs in zo'n nare periode, het héél moeilijk blijkt om dit in orde te brengen. Ja, we krijgen dubbele hoeveelheid data, prachtig en waarvoor veel dank maar wij persoonlijk verbruiken niet veel maar data dan anders. En onze originele Wigo dekt dat méér dan voldoende, anders had ik hem al in de eerste plaats niet genomen. Hehe, dat ben ik kwijt... blijf gezond!

 
0 Likes
17 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

@Franka49704  eerlijk gezegd ik heb deze mail ook nog niet ontvangen. Maar misschien kan je eens kijken bij vouchers in de tv theek of ze daar niet tussen staan. Zo ver heb ik ook nog niet gekeken eerlijk gezegd. Voor jullie ook een goeie gezondheid en hou het veilig. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Aangezien Play More op de kanalen Play Sports 5 tot en met 8 pas morgen van start gaan, hoop ik dat de vouchers morgen beschikbaar zullen komen. Dat zouden normaal 5 vouchers moeten zijn voor ganse maand april en mei (die tijd zullen ook de Play More-zenders beschikbaar worden via Play Sports).

Als het een geruststelling kan zijn: ik heb ook Play More en Play Sports en heb de vouchers ook nog niet.

Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Net gecheckt, geen pas in "mijn TV of TV-Theek". Nu, ik kan er wem mee om hoor, het stoort me alleen wat...😊

 

0 Likes
Cercleboy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Goeiemiddag iedereen,

 

Ik heb ook de combo formule. Vroeg ook compensatie aan, mr het was volledig niks... Ze raden me gewoon aan om Play sports te stoppen?! Hebben jullie al vouchers ontvangen?

 

Mvg

Hou het veilig!

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Ik heb (nog) geen filmvouchers ontvangen, wel een voucher voor 1 VR-ervaring in "The Park", niet echt nuttig aangezien we daar nu tijdens deze periode niets mee zijn aangezien dat ook niet geopend is...

0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Ondertussen 1 voucher ontvangen en hoera, hij werkt wel dus met de voucher op zich is niks mis mee

Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Elke week zeggen ze dan, vorige week was het "begin van de week" dus op donderdag(!!!), nu is het ondertussen vrijdag, nog niks gezien...

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen


@Franka49704  schreef:

Elke week zeggen ze dan, vorige week was het "begin van de week" dus op donderdag(!!!), nu is het ondertussen vrijdag, nog niks gezien...


Ik vrees dat ik er weer naast val als kant met TV Box, want heb enkel een voucher voor de VR-ervaring The Park, geen vouchers voor films op te vragen uit de catalogus.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Ik geef jullie graag wat extra informatie. Niet elke Play Sports klant heeft hetzelfde voorstel gekregen. Dit heeft te maken met het platform dat je gebruikt.  

 

Heb je Play Sports? 
Dan krijg je sowieso toegang tot films en series van de Play More-kanalen. De content zal zichtbaar zijn op de huidige Play Sports kanalen 204 t.e.m. 207 vanaf 1 april en dit gedurende de maanden april en mei. Je hoeft hier zelf geen actie voor te ondernemen. 

 

Wat als je als Play Sports-klant al Play More hebt?
Dan krijg je van Telenet 5 vouchers toegestuurd op gespreide basis om een film naar keuze te bestellen uit de TV-theek. De eerste voucher werd begin deze week al verstuurd, de andere vier volgen normaal op 14/4, 28/4, 12/5 en 26/5 (dit kan afwijken). Deze vouchers blijven geldig t.e.m. eind augustus.

 

Wat met Play Sports klanten die de voucher niet kunnen activeren (TV-box of CI+ module)?
Een kleine groep klanten kunnen door het platform dat ze gebruiken (TV-box of CI+ module) geen vouchers activeren. Daarom voorziet Telenet voor heen een voucher van The Park ter waarde van een toegangsticket voor 1 persoon. 

 

Hopelijk brengt dit wat duidelijkheid waarom sommige 5 vouchers voor de TV-theek krijgen en waarom sommige een voucher van The Park ontvangen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Hallo, ik was helemaal mee met welke klant wat krijgt maar nu geeft u ook tenminste ook de data waarop deze vouchers normaal verstuurd gaan worden...dit is natuurlijk zoveel duidelijker waarvoor dank!

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen


@Suzy  schreef:

Wat met Play Sports klanten die de voucher niet kunnen activeren (TV-box of CI+ module)?
Een kleine groep klanten kunnen door het platform dat ze gebruiken (TV-box of CI+ module) geen vouchers activeren. Daarom voorziet Telenet voor heen een voucher van The Park ter waarde van een toegangsticket voor 1 persoon. 

 

Hopelijk brengt dit wat duidelijkheid waarom sommige 5 vouchers voor de TV-theek krijgen en waarom sommige een voucher van The Park ontvangen. 


Bedankt voor het antwoord. Wel jammer dat het met de TV Box niet mogelijk is. Zou toch eventueel in de computers kunnen aangepast worden dat ze in de plaats van vouchers te krijgen gewoon de eerstvolgende 5 betalende opvragingen gewoon meteen crediteren op de aanrekening denk ik?

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

@Hofkens zou inderdaad een goede oplossing zijn, maar vermoed dat ze dit op korte termijn (in de systemen) niet in orde konden krijgen en ze jullie niet in de kou wilden laten staan. Hopelijk wordt het in de toekomst toch nog mogelijk om vouchers op de TV-box te activeren! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Cercleboy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Hallo. Bedankt voor het duidelijk antwoord. Net m'n mailbox gecheckt, maar nog niks ontvangen van Telenet. Wordt dit automatisch verstuurd of moet je bellen naar de klantendienst?

 

Mvg

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen


@Cercleboy  schreef:

Hallo. Bedankt voor het duidelijk antwoord. Net m'n mailbox gecheckt, maar nog niks ontvangen van Telenet. Wordt dit automatisch verstuurd of moet je bellen naar de klantendienst?

 

Mvg


Normaal worden de vouchers automatisch verstuurd. Maar de filmvouchers worden dus apart verstuurd (de 2e zou volgens de info dus morgen verstuurd moeten worden). Indien je gebruik maakt van de nieuwe TV Box (die met opnames in de cloud en apps zoals YouTube en Netflix) krijgen geen filmvouchers door informaticaproblemen achterliggend en krijgen een voucher voor The Park (een VR-attractie die momenteel uiteraard ook gesloten is door de maatregelen van de overheid). Als je een Digibox of Digicorder hebt en je vorige week geen voucher hebt ontvangen, kijk dan zeker ook uw spam-mail na. Indien dit allemaal niet helpt kan je Telenet bereiken via Facebook of Twitter of via de telefoon. Je moet uiteraard wel Play Sports EN Play More hebben om van de vouchers te kunnen genieten. Heb je deze combinatie niet, dan kan je als Play Sports-klant wel de films kijken via de Play More-kanalen die momenteel worden uitgezonden vanaf Play Sports 5.