24748
netweters
|
152299
antwoorden
|
20689
vragen
|
Op de pagina https://www.yeloplay.be/samenerdoor/hollywoodblockbusters heeft Fahrenheit 11/9 wel een label "gratis", maar in tegenstelling tot de anderen staat er onderaan niet "free", maar "Now in Play more". Ik ben ingelogd en ook op de smartphone kan ik de film niet afspelen met de app.
Zijn er nog mensen waar dit zo is?
Dit is een screenshot vanop de PC. Via de app is het net zo. Er staat "gratis", maar onderaan "Now in Play More". Je moet wel kijken onder Hollywoodblockbusters hé!
Via de app: tik op het hamburgermenu (3 streepjes) en dan zie je #samenerdoor.
Hamburger of niet, er is voor tv-box bezitters geen samenerdoor op app of site. We moeten niet alles willen.
Die film heb ik wel gevonden door een zoekopdracht. Ik kan hem zelfs bezien, ook op app en site.
Wat ik wel mis is, als je iets vindt, dat je niet weet waar dat vandaan komt. Het zou handig zijn om te weten uit welk deel van de tv-theek het gevondene komt.
Wat jij op die foto tevoorschijn tovert is hier helemaal niet te zien.
Op deze pagina
https://www.yeloplay.be/movies/documentaries/fahrenheit-119
staat You can watch this with Play More. Een beetje tegenstrijdig allemaal...
Als er 'Now in Play More' bijstaat, betekent dit dat je het wel gratis kan bekijken met de Digicorder, maar niet kan bekijken met Yelo Play. Ik vermoed dat dit hetzelfde is met de TV-Box. Ik weet ook niet hoe het zit als je Play of Play More hebt.
Via de (nieuwe) Telenet TV website/app werkt dit inderdaad gewoon. Maar inderdaad zoals @louishufk zei; geen spoor van #samenerdoor.
@m-jan20 schreef:
Via de (nieuwe) Telenet TV website/app werkt dit inderdaad gewoon. Maar inderdaad zoals @louishufk zei; geen spoor van #samenerdoor.
@m-jan20 klopt, dit wordt momenteel verder bekeken. Naar aanleiding van dit topic heb ik dit gisteren nog eens intern gemeld. Blijkbaar is de categorie "#samenerdoor" niet zichtbaar op telenettv.be en de TV-app, maar kan je de titels die erin zitten wel vinden via de zoekfunctie. Niet echt handig! Hopelijk komt dit snel in orde.
@sb schreef:
Dit is een screenshot vanop de PC. Via de app is het net zo. Er staat "gratis", maar onderaan "Now in Play More". Je moet wel kijken onder Hollywoodblockbusters hé!
Via de app: tik op het hamburgermenu (3 streepjes) en dan zie je #samenerdoor.
@sb Fahrenheit 11/9 lijkt inderdaad anders geïmplementeerd te zijn in Samen Erdoor dan de andere films. Ik heb zelf Play More en bij mij staat er overal bij dat het gratis is, behalve bij deze film, daar staat bij mij niets bij (normaal als Play More klant). Ik geef ook dit nog eens door, Bjørn!
Ik heb 'P a t s e r' op deze manier bekeken, maar dat was een dikke tegenvaller. Dus ik keek wel een beetje uit naar 'Fahrenheit 11/9'. Spijtig.