Beantwoorden
Franka49704
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Play Sports vouchers nog niet ontvangen

Hallo vrienden,

hopelijk zijn jullie nog allemaal in goeie gezondheid, ik wens het echt van harte!

....... jarenlang PlayMore en PlaySports gehad (combi) en in tegenstelling tot vele anderen NIET opgezegd. Wat blijkbaar ook heel moeilijk bleek als ik afga op de reacties. Dat op zich is al heel dik boerenbedrog aangezien dat niet moeilijk zou mogen zijn, iets nieuw aanvragen gaat bijzonder gemakkelijk. Ik hoopte op een tegemoetkoming en wat blijkt: onder aanhoudende druk kan Telenet niet anders dan groot aankondigen dat ze 5 Vouchers gaan uitdelen....ola, niet te snel, waarschijnlijk dus 1 per week, schrik dat ze éne teveel gaan versturen want de crisis zou maar eens gedaan zijn na 2 weken... En dan ging het versturen gebeuren in het begin van de week...tot nog toe niks gehad, blijkbaar is dat te moeilijk om dat gewoon op een maandag (voor mij "het begin van de week") door te mailen...Ik ben erg teleurgesteld, natuurlijk zijn er ergere en belangrijkere zaken, net daarom ben ik echt wel ontgoocheld dat zelfs in zo'n nare periode, het héél moeilijk blijkt om dit in orde te brengen. Ja, we krijgen dubbele hoeveelheid data, prachtig en waarvoor veel dank maar wij persoonlijk verbruiken niet veel maar data dan anders. En onze originele Wigo dekt dat méér dan voldoende, anders had ik hem al in de eerste plaats niet genomen. Hehe, dat ben ik kwijt... blijf gezond!

0 Likes
17 reacties
B_verdoodt
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ik heb ook nog geen enkele filmwaardebon mogen ontvangen.

Gisteren wel sms gekregen dat hij zou gemaild zijn maar in mail is niets te vinden...

hoe en waar kan ik de waardebonnen terug vinden?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@B_verdoodt  je kan eens kijken in je spam of die daar niet in terecht gekomen is. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
B_verdoodt
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Heb ik gedaan, ook niets te vinden...

0 Likes