Wie weet de oplossing?
Wij hebben sinds een goede week de “nieuwe” TV-Box geïnstalleerd. Alles mooi aangesloten en verbonden met de meegeleverde netwerkkabel (naar een UTP-poort - deze loopt naar m’n D-link switch en uiteraard naar de Telenet modem). Deze kabels geven uiteraard correcte verbinding (op de PS4 werkt het bv perfect) en met de vorige Telenet Digibox ook nooit problemen.
We krijgen dus dagelijks enkele keren de foutcode CS9006. Dat er zogezegd geen verbinding is. Als ik dan verder ga naar “live tv kijken” en in vul de pincode in, is er na een bepaalde tijd opeens wel weer verbinding als ik het eens check of naar diagnose ga.
Ik heb de modem en TV-box al diverse malen volledig heropgestart (dus de elektriciteit uitgetrokken en volledig laten heropstarten). Dit omdat ik dit als “oplossing” las bij andere problemen hieromtrent.
Mijn probleem blijft dus bestaan. Ondanks dat die kabel uiteraard steeds blijft zitten en nooit uitgetrokken wordt. Ik kom er redelijk onnozel van.
Of moet ik de nieuwe modem gaan vragen? Wij zitten nog met de 24*8 DOC 3 Wireless (DOCSIS). De CH7465LG-TN dus…
Anyway, wie helpt? Eeuwige dank!
Hieronder de diagnose als alles WEL werkt.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: CS9006 TV-box
... Meer weergeven