In een vorige topic had ik gemeld dat mijn echtgenote problemen ondervond ivm mails die niet aankwamen. Deze mails stonden onder "Verzonden", maar waren de facto NIET verzonden :). Na paar dagen bleek de oplossing te zijn om ergens in Outlook de configuratie of zo te herstellen, en inderdaad, vanaf dan bleken de volgende mails wel verzonden te worden. Maar te vroeg gejuicht ... na paar dagen was het weer van dat, en nu zelfs bij herstellen blijft het probleem. Ze werkt met Outlook365, verbonden met de SMTP server. Webmail werkt wel. Ze ontvangt zonder problemen mails, maar nu geraakt geen enkele mail, zowel reply als nieuwe mail, nog verzonden (hoewel die wel in "Verzonden Items" staat". Dus nu vraag ik me af wat beste is: de SMTP server en zo opnieuw configureren (waar vind ik ergens de juiste instellingen, met poort e.d.?), of Outlook opnieuw instellen. En bestaat er ergens een mogelijkheid om te kijken of en waar een mail "vast" zit? En o ja, het rare is dat als ze een mail naar "zichzelf" (@telenet.be) stuurt, die WEL opduikt in haar webmail?!! Dank op voorhand voor alle hulp?!!
... Meer weergeven