SupportP
Freshman Weetjesweter
SupportP
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
22-03-2025
13:13
|
Lid sinds: 20-03-2025
Datum laatste bezoek: 22-03-2025 13:13
Ranking
Freshman Weetjesweter
21-03-2025
08:42
Kan je alles stap voor stap even uitleggen hoe je probeert je e-mail te openen. Heb je al eens geprobeerd via webmail.telenet.be of het daar wel lukt?
... Meer weergeven
21-03-2025
08:35
2
Mono Downstream (Mbps1): 15 Upstream (Mbps1): 1 Volume (GB): 25 GB Mailboxes: 10 Webspace (MB): 50 of BasicNet Downstream (Mbps1): 30 Upstream (Mbps1): 1 Volume (GB): 25 GB Mailboxes: 10 Webspace (MB): 0 Dat zijn de enige twee abbo's met een volume van 25GB geweest.
... Meer weergeven
21-03-2025
08:29
Klopt excuses foutje van mij. Ook (ex) telenet medewerker?
... Meer weergeven
21-03-2025
06:00
1
Telenet hanteert de policy dat ze verplicht moeten nagaan voor jou of je abonnement nog up to date is en je niet te veel betaalt. Tenzij mevrouw jarenlang geen contact heeft gehad met Telenet, kan ik het ergens nog wel begrijpen. Heeft mevrouw de afgelopen tijd wel met Telenet contact opgenomen, dan zou de klantendienstmedewerker mevrouw een aangepast abonnement moeten hebben voorgesteld. Hiervoor kan mevrouw weldegelijk een maandelijke korting van haar abonnementskosten afdwingen tussen nu en het telefoongesprek. Via Check & Smile op je Telenet app kan je bv kijken of je snelheid en abonnement nog op maat zijn maar ik kan me voorstellen dat een vrouw op leeftijd daar niet mee bezig is. Mijn mening: Telenet bellen voor een fikse compensatie. Gaat de telefoniste niet akkoord, altijd terugbellen en tot drie keer toe blijven proberen. Daarna via een aangetekend schrijven verhaal maken. Mevrouw zal ook veel trager internet hebben en misschien te veel betalen voor haar gsm-abonnement of vast toestel. Navragen en geld terug.
... Meer weergeven
21-03-2025
05:46
Dat lijkt me idd niet zo prettig. Na die eerste helft, wat komt er dan in de plaats op je beeldscherm? Voor zo'n problemen kan je de tv box beter gewoon even laten omruilen. Ook een optie: er is nog maar recent een nog nieuwere tv box uitgebracht, die volledig losstaat van de coax kabel. TV-kijken gebeurt dus volledig via internet. Mogelijk kan je achter zo een box vragen, dan heb je denk ik iets meer kans dat een dergelijk probleem zich niet meer herhaalt. Een andere optie is om (eventueel met een google chromecast) via de google play store npo plus te downloaden, een app waar je alles op kan terugkijken. En ik zou sowieso even inbellen en er op een vriendelijke manier een klein drama van maken (afgesproken met vrienden, hapjes, BBQ om dan gezellig de match nog een keer te zien en dan plots geen beeld meer), dan krijg je vast wel een maand gratis play sports 😉 Laat je ff weten hoe het afloopt? Altijd leuk!
... Meer weergeven
20-03-2025
18:37
Ik dacht opnames hdd en terugkijk internet maar dat klopt dan niet helemaal als ik het goed begrijp?
... Meer weergeven
20-03-2025
16:44
Lijkt me inderdaad geen probleem met je vast toestel. Als je volgende keer nog eens hetzelfde probleem hebt, haak dan even in en probeer het eens met je gsm. dan weet je meteen of er verschil is.
... Meer weergeven
20-03-2025
16:37
Klopt, een overzicht per regio kan niet gegeven worden. Mensen kunnen wel nog overschakelen op 2G of voor een kleine 100 euro overschakelen op een smartphone met 4G. Ooit moet er door de zure appel gebeten worden om plaats te maken, maar het is jammer dat men mensen niet op voorhand kan laten weten wanneer het aan hen is.
... Meer weergeven
20-03-2025
16:24
Ik zou de extra kost erbij nemen. De beeldkwaliteit is aanzienlijk beter en vloeiender, je hebt last van minder haperingen of beeld en geluid dat niet meer goed samen loopt en je geniet van meer zenders. Voor dat beetje zou ik niet twijfelen, tenzij je enkel tv kijkt via apps als vtm go of play, dan heeft het natuurlijk weinig zin 🙂
... Meer weergeven
20-03-2025
16:19
Was het inderdaad de sim kaart, een algemene storing of iets dat ze in het systeem bij jou hebben moeten herstellen?
... Meer weergeven
20-03-2025
16:16
Zoals reeds gezegd, je moet dit activeren via Telenet zelf ( https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/handige-codes-voor-mobiel/_jcr_content/ ) maar het kan zijn dat je hem ook nog op je Android telefoon moet activeren. Ga naar de "Telefoon"-app waar je een nummer kan intoetsen; Open de "Instellingen" (via het icoontje bovenaan rechts met 3 verticale punten); Klik dan op "Aanvullende services" of "Meer" > "Wisselgesprek" > zet de functie AAN of UIT. Goed om te weten: heb je 2 simkaarten in je toestel? Dan kies je ook voor welke simkaart je de functie al dan niet activeert. Hopelijk geraak je er een beetje aan uit. Laat ons gerust weten als het niet lukt!
... Meer weergeven
20-03-2025
16:08
Er bestaat een Tv-box die geen coax kabel meer heeft en er bestaat er eentje die het nog wel heeft. De ene haalt vanaf nu (zoals ook de nieuwe android tv box van proximus en scarlet) alles van tv via het internet, de andere deelt dat nog met coax. Hier vind je alle info https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/kijken-via-decoder-of-kaartje/telenet-tv-box-installeren.html
... Meer weergeven
20-03-2025
16:01
Voor Telenet wel even goed kijken wat je kan gebruiken. Op coolblue staat het mooi samengevat. https://www.coolblue.be/nl/advies/wifi-versterker-telenet.html
... Meer weergeven
20-03-2025
15:55
1
Als het probleem zich enkel manifesteert bij opgenomen programma's en NIET bij terugkijktv of Netflix en dergelijke, heeft het iets met de codering van de coax kabel te maken, dat wil zeggen, de tv-kabel die van het tv kastje in de muur naar de digicorder gaat. Als jullie bij gewoon live tv kijken geen problemen hebben, maar enkel tijdens opnames, lijkt het me sterk dat er iets met de bekabeling van de coax mis zou kunnen zijn. Ik gok dan eerder op een interne fout in de digicorder die tijdens het opnemen van live programma's ergens een foutje in zijn verwerking heeft zitten. Als jullie het dus NIET hebben bij gewoon tv kijken en ENKEL bij opnames, dan zou ik de digicorder omruilen, want dan kan kan enkel daar het probleem zitten. Hebben jullie tijdens het gewoon tv kijken WEL problemen soms dan is het even checken of dat enkel bij gewone tv is of eveneens bij terugkijktv of Netflix ofzo. Is het beiden, dan ligt het probleem bij de HDMI kabel (twee dezelfde platte uiteindes waarvan twee tot drie ingangen in een tv voorzien zijn en zo verbonden zijn met de digicorder. Hopelijk heb ik je hier mee geholpen. Heb twee jaar voor de klantendienst gewerkt, dus ik ken er wel wat van 🙂
... Meer weergeven
Berichten die SupportP geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 21-03-2025 06:00 | |
1 | 20-03-2025 15:55 | |
2 | 21-03-2025 08:35 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig