Allen, Eerst en vooral bedankt voor de reacties. Even ter verduidelijking: na eerdere problemen met GSM van moeder de vrouw bij mijn afwezigheid begin je je toch wat vragen te stellen (zeker niet paranoia). Vb: 's nacht's online op whatsapp, hoog dataverbruik tijdens werkuren, geheime chatruimtes, online op FB profiel tijdens werkuren, 's nacht's bellen naar mijn zoon en omgekeerd en nu bericht naar aangehaald nummer. Ik kan ook meedelen dat het toestel vrij traag werkt en soms valt tijdens een gesprek de lijn wel eens weg zonder dat hier een speciale reden voor is. Provider Telenet hiervan telefonisch en via mail op de hoogte gebracht. Op aanraden van Provider contact opgenomen met Politie, Ombudsdienst voor Telecommunicatie en safeonweb. Provider werd reeds gecontacteerd en het volgende is hun bemerking nl: Goedemorgen, Zou het kunnen zijn, dat u gebruikt maakt van een Google account? Bij de 2staps verificatie wordt er namelijk automatisch een sms bericht gestuurd vanaf uw telefoon om te kunnen verifiëren. Indien u geen Google account gebruikt of heeft gebruikt, dan adviseren wij u een klacht neer te leggen bij uw provider. Met vriendelijke groet, Tismi Team Het google account werd reeds jaren geleden geactiveerd en moeder de vrouw weet hier van niets. Met vriendelijke groeten, Lekkeren69 en co
... Meer weergeven