RobertoV
Experienced Beetjesweter
RobertoV
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-02-2023
09:48
|
Lid sinds: 10-12-2022
Datum laatste bezoek: 06-02-2023 09:48
Ranking
Experienced Beetjesweter
16-01-2023
11:41
Heb hetzelfde probleem gehad de voorbije week in Nederland, het was zeker geen afgelegen locatie (2 kilometer van Apeldoorn). Telenet roaming via KPN. Nagenoeg geen mogelijkheid om iets te zoeken op Google, of om een kaart te openen op mijn iPhone. Extreem traag, het kon tot vijf minuten duren voor ik een resultaat kreeg. Eenmaal terug in België geen enkel probleem meer.
... Meer weergeven
- Tags:
- Traag Roaming
14-12-2022
22:34
Plots werd ik uit de TV app gegooid met de boodschap maximum aantal schermen bereikt. Dat, terwijl er niks is veranderd en ik al anderhalf uur naar de match aan het kijken ben. Behalve mijn echtgenote kijkt er niemand. Dat is dus 2 (twee!) schermen in gebruik en behalve de TV box, die waarschijnlijk ook telt voor een scherm zijn er dux max 3 (drie!) ooit in gebruik geweest. We gebruiken slechts één browser, dat is Safari, daar kan het dus ook niet aan liggen. Om terug te vinden wie er dan allemaal tegelijk is ingelogd in de app is een detective nodig, weinig of niks in mijn profiel of instellingen te vinden, ook geen verwijzingen in de app. Vooral het feit dat je er zomaar zonder enige aanwijsbare oorzaak wordt uit gegooid is storend. Na enkele keren proberen, maar dan was de match bijna gedaan, was het terug in orde. Een groot minpunt in telenet gebruikers comfort, en een extra reden om naar alternatieven te kijken.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
TV-app
10-12-2022
19:51
Mmmm.... De configuratie die ik gebruik is niet uitzonderlijk, het is niet omdat jij geen probleem hebt dat het testen dan oké is. Het is ook tegenstrijdig met je eerdere melding waarbij je meldt dat er meerdere mensen een soortgelijk probleem ervaren. Ik volg je nochtans wel met je commentaar dat het een achterliggend probleem is dat niet te maken heeft met de Box.
... Meer weergeven
- Tags:
- herhaald login
- TV-app
10-12-2022
16:32
Bedankt voor de snelle respons! Spijtig dat een nieuwe App de oude quasi verplicht vervangt zonder dat Telenet voldoende test of laat testen. Dit is immers geen beta versie. Afwachten is dan idd. de frustrerende en enige mogelijkheid.
... Meer weergeven
10-12-2022
13:36
In de nieuwe TV-app (versus de vroegere Yelo), wordt random opnieuw gevraagd om in te loggen. Het is uiteraard vervelend omdat het zelfs gebeurt tijdens het bekijken van een TV-programma. De app is geïnstalleerd op een iPad mini iOS 15.7. Met de Yelo waren er nooit problemen. We hebben ook een Box die we amper/ tot niet gebruiken. Zou het mogelijk zijn dat deze herhaalde login vraag er iets mee te maken heeft? Ik lees namelijk op het forum dat er nog mensen zijn die een soortgelijk probleem hebben, maar dan ivm de TV-box, die wij dus hebben maar niet gebruiken. Met andere woorden is er op de achtergrond in de nieuwe TV-app een random terugkoppeling naar de (ongebruikte) box, die dit probleem zou kunnen veroorzaken? Ter info: de (ongebruikte) TV box is wel normaal aangesloten op ons huisnetwerk.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
TV-app