tgc_9012
Experienced Beetjesweter
tgc_9012
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-04-2023
16:47
|
Lid sinds: 10-01-2023
Datum laatste bezoek: 27-04-2023 16:47
Ranking
Experienced Beetjesweter
27-04-2023
14:11
Het heeft uiteindelijk 12 dagen geduurd. Telefoontjes haalden allemaal niets uit, niemand was verantwoordelijk en de achterliggende dienst zou zogezegd telefonisch niet bereikbaar zijn (jaja...)
... Meer weergeven
13-01-2023
11:24
Wow dat ziet er niet hoopgevend uit. Ik heb zo een slechte klantenservice werkelijk nog nooit meegemaakt. We zijn nu de opties van de concurrentie aan het bekijken.
... Meer weergeven
12-01-2023
00:51
Bedankt voor jouw feedback. Dit is dus exact dezelfde situatie. Mag ik vragen of je hiervoor gecomponeerd bent geweest door telenet? Ik ben niet van plan om te betalen voor de periode waarin ze mij geen diensten leveren.
... Meer weergeven
11-01-2023
11:07
Net gebeld naar een andere telenet winkel. Hij kon geen nieuwe modem activeren als de vorige nog niet actief is. Pure kafka dit.
... Meer weergeven
10-01-2023
22:15
Ze vertelden me dat zij in de winkel niet meer konden activeren omdat het activatieproces al gestart was. Ze konden het wel opnieuw beginnen maar dan zou ik terug achteraan de wachtrij komen.
... Meer weergeven
10-01-2023
22:14
Ik ben gisteren langs geweest. Ze vertelden me dat het activatieproces zo opnieuw vanaf 0 gestart zou worden en dat ik dan opnieuw achteraan de wachtrij voor activatie zou komen. Ik heb vriendelijk bedankt. De verkoper vertelde ook dat ze momenteel erg veel problemen hebben bij het activeren. Met dergelijk nieuws ben ik natuurlijk niet veel als iemand die van thuis uit werkt en dringend internet nodig heeft.
... Meer weergeven
10-01-2023
22:06
Vorige week ben ik overgeschakeld naar Oneup. Aangezien mijn internetsnelheid niet in de buurt kwam van de geadverteerde 1000 mbps nam ik contact op met Telenet. Er werd mij gezegd dat ik mijn modem moest omruilen voor een nieuwere versie (CH8568LG). Ik heb deze 4 dagen geleden geïnstalleerd en sindsdien heb ik geen internet meer. De klantendienst meldt mij dat er iets verkeerd gelopen is bij de activatie van de modem en dat de technische dienst de modem manueel moet activeren. Dit duurt ondertussen al 4 dagen en telkens ik bel zegt men dat ik moet wachten. Zijn er nog klanten met een gelijkaardige ervaring die me kunnen zeggen hoe lang dit nog kan duren?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
modem (HGW)
Berichten die tgc_9012 geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
2 | |||
1 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig