Is er iemand intussen al in geslaagd om de pods actief te krijgen? Ik ben er nu al 2 weken mee aan het sukkelen. Er werden 2 pods opgestuurd met de post, 1tje kreeg ik meteen actief, de andere wou niet registreren. Na een telefonische afspraak met de technieker om de 2de pod online te krijgen werkte de wifi helemaal niet meer. Ik moest een uurtje wachten, het zou vanzelf in orde komen. Niet dus. De helpdesk gebeld en toen bleek dat de pods niet konden samen werken met mijn witte modem, ik moest een zwarte gaan halen in de Telenet shop. In de shop zeiden ze dat er een gekend probleem was met de activatie van de modems, en als de activatie bij mij niet zou lukken dat ik dan de helpdesk moest bellen. Het lukte inderdaad niet om te activeren, maar de helpdesk kon mij in het weekend niet verder helpen. We zaten zonder internet, maandag in de late namiddag werd dat opgelost. Maar nu werken mijn pods dus nog steeds niet. Gisteren voor de zoveelste keer met de helpdesk gebeld en die zeiden dat de pods aan het updaten waren en dat ik moest wachten. Ik begin de moed wat te verliezen nu 😄
... Meer weergeven