Ik heb uiteindelijk een workarround gevonden. Omslachtig maar het werkt (toch bij mij): Open de Telenet TV-app op de smartphone (of tablet) Kies in de app de gewenste opname (die je niet kon bekijken op computer) Klik op de info pagina van dat programma en tik op de gele knop met zwarte pijl (kijken) Laat het programma op de app starten en spoel met gele schuifregelaar minstens 1 minuut verder in de opname. Laat even afspelen. Tik dan op pauze. Ga vervolgens op PC/laptop naar de player van Telenet.tv Kies ook daar diezelfde info pagina van het programma. Zweef met de muiswijzer even boven de gele knop 'Kijken', waarbij je dan normalerwijze een tekstballon te zien krijgt met “Verder kijken” en “Van begin kijken” Kies ‘Verder kijken’ (bij Begin kijken heb je opnieuw het zwarte scherm) Spoel met de muiswijzer op de gele schuifbalk naar het begin van uw programma Vervolgens kun je de volledige opname op Telenet.tv bekijken. Het is een noodoplossing en niets definitief want dat moet van Telenet komen. Het is hun platform en er zijn diverse gebruikers die er last van hebben. Ik vermoed dat het geen enkele prioriteit heeft en dat men Telenet.tv op computer wil uitfaseren. Steeds meer gebruikers streamen op mobiel apparaat. De PC zal niet meer voor video zijn, zeker?
... Meer weergeven