Ik heb vroeger altijd telenet gehad,altijd tevreden. Op een gegeven moment was er weer eens een prijsverhoging waardoor ik toch eens bij de concurrentie ging proberen. Dan ben ik een kleine 2 jaar bij orange geweest,waar toch enkele dingen niet naar mijn zin waren,vooral ook op tv gebied en mobiel. Nu terug naar telenet overgestapt met het zwaarste pakket,ik was tot hier toe weer zeer tevreden over alles,ook de wifi6 pods, zeer goede dekking in heel mijn huis. Tot wanneer ik gelijktijdig met mijn zoon een game wou spelen (pc en xbox series x) en constant uit het spel werd gegooid met netwerk foutmeldingen. Na wat opzoekwerk bleek dat ik mijn upnp settings op aan moet zetten. (Destiny2) Dan kwam ik spijtig genoeg op het probleem dat jullie al lang aankaarten,en dat ik het dus niet aankrijg door het "oeps" verhaal. Ik heb alles helemaal uitgelegd via whatsapp aan de klantendienst en kreeg als enige oplossing: "Dit is inderdaad al iets langer een algemeen probleem. Onze achterliggende dienst probeert hier een oplossing voor te zoeken,onze excuses voor de hinder. Doran" Daar moest ik het met doen. Vermits gamen bij ons in huis er toch wel bij hoort,weet ik niet wat ik nu moet doen. Ik heb eigenlijk weinig zin om terug van provider te gaan veranderen...
... Meer weergeven