Het probleem is niet opgelost. Ik probeer het duidelijk uit te leggen: Wat werk er wel? E SIM activatie Bellen via E SIM Telenet (verplicht om de andere fysieke SIM te deactiveren) Bellen via fysieke SIM proximus (verplicht om de E SIM te deactiveren) Gebeld worden naar beide SIM werken Wat werkt er niet E SIM Telenet & SIM Proximus samen te gebruiken Aanduiding in iPhone instellingen "Standaardtelefoonlijn" werkt enkel op fysieke SIM. Ook al staat de lijn op persoonlijk = E SIM. Geen mogelijkheid om bij het bellen naar een contact de lijn te wijzigen naar "persoonlijk" of "zakelijk". Het valt mij op dat de telefoon nummer van telenet niet zichtbaar is. Bij ORANGE was dit wel het geval en hadden we bovenstaande problemen niet. Ik heb Apple support gecontacteerd en daar zeggen ze me dat de fout bij de provider ligt. Conclusie: Mijn vrouw moet steeds haar zakelijke proximus nummer deactiveren bij de instellingen om te kunnen bellen met de E SIM van Telenet. Dit is echt een zeer vervelende manier en we vragen al 2 weken een oplossing of tenminste een antwoord zodat we desnoods kunnen overschakelen naar een 2de telefoon...
... Meer weergeven