Dag allemaal Ik heb een factory reset van mijn Apple Watch moeten doen. Hierna heb ik ook alle mobiele abonnementen verwijderd in de Watch app settings en vervolgens ook mijn esim voor one Numbers op mijn Telenet gedeactiveerd. Hierna lukt het mij niet meer om de Watch te koppelen en lijkt het of al mijn pogingen ergens bij Telenet in hun systeem blijven hangen. in zie in de Watch app ook al mijn pogingen staan en als ik ze verwijder staan ze er na een paar minuten terug. Foto menu “Mobiel Netwerk” van de Watch app: Ik heb naar Telenet gebeld en ze hebben het doorgegeven aan IT maar dat is nu een kleine 2 weken geleden. Ze kunnen mij bij de klantendienst ook geen status geven. Heeft nog iemand dit probleem reeds gehad? Weet iemand hoe de link op de servers van Telenet werkt. Is dit op sim kaart nummer of op telefoonnummer? Als het op simkaart nummer zou zijn is het misschien een oplossing om bij Telenet een nieuwe sim voor mijn telefoon te vragen. Alvast bedankt voor de hulp! Groeten Stige
... Meer weergeven