Hallo, Er is niet echt een categorie geschikt voor deze vraag dus ik heb maar een vagere categorie gekozen. Ik woon nu nog bij m'n ouders, zij hebben Telenet thuis, zo'n allesomvattend abonnement, met TV, internet en mobiele abonnementen. Ik heb dus ook een mobiel abonnement met m'n eigen nummer. Ook sinds ik ben beginnen werken hebben we dit nooit aangepast omdat dit onnodig was. Nu ga ik verhuizen naar m'n eigen appartement, en aangezien ik geen klachten heb over Telenet wil ik graag zelf een abonnement afsluiten, zeker omdat de "nestverlaters promo" me wel interessant leek, zeker op korte termijn gezien de lagere kosten. Als ik een pakket wil samenstellen, dan moet ik inloggen of me opgeven als nieuwe klant. Aangezien ik een telenet telefoon nummer + account heb, heb ik ingelogd, maar dan geeft de website aan dat ik geen beheerder ben (uiteraard niet, dat is m'n vader) en kan ik niet verder. Ik heb dan proberen uit te loggen maar dan moet ik inloggen met Itsme. Ik heb dit nu nog niet gedaan omdat ik niet goed snap of ik nu al als klant wordt beschouwd of niet? Dit is vooral een punt omdat ik m'n huidige nummer al meer dan een decennium heb en niet kwijt wil; het zou me veel hoofdpijn bezorgen als ik een ander mobiel nummer zou hebben plots en ik wil ook liefst geen periode zonder bereik hebben (vlekkeloze overgang als dat mogelijk is). Zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik dit best aanpak zodat ik m'n nummer kan houden (wat dus al bij telenet hoort) zonder periode zonder bereik? Ben ik een klant of niet? Helaas is er enkel informatie over overzetten van een volledig contract naar een nieuw adres maar niets over huisverlaters. Dankuwel!!
... Meer weergeven