Op 13/01/2025 toestel aangekocht en betaald in Telenet verkoopspunt.
Op 14/01 bevestigingsmail dat toestel in het verkoopspunt gaat geleverd worden op dinsdag 14/01/2025 tussen 12h45 en 16h45.
Dit toestel is daar nooit aangekomen.
Als ontvanger kan je bij PostNL geen klacht aanmaken, doch de mensen van het verkooppunt hebben deze case aangemaakt.
Ondertussen bij telenet een klacht aangemaakt en ook een Casenummer Ontvangen. S-33701177
Reeds een Ontvangersverklaring ondertekend (23/01/, dat indien het toestel alsnog zou aankomen ik dit in ongeopende verpakking zou terugsturen.
Na vele telefoontjes en mailtjes ( die niet beantwoord worden ) krijg ik steeds te horen dat er een onderzoek is gestart.
Bij de aankoop was er een gift actie voor een smartwatch, doch op het formulier moet de Imeicode vermeld worden. Hoe ga ik dit nog kunnen aanvragen zonder toestel in mijn bezit.
Hoe met het nu verder, ben einde raad , wat kan ik nog meer doen om alsnog dit toestel te ontvangen.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Oneplus 13R Niet geleverd door PostNl
... Meer weergeven