Beantwoorden
OrbeaBoy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Playsports app

Mijn vader heeft thuis een playsports abbonement, Weliswaar heeft hij geen internet van telenet, maar hij kan op zijn smartphone de app niet aan de praat krijgen met zijn logins. Weet hier iemand raad mee. 

0 Likes
7 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Playsports app

Hallo @OrbeaBoy,

 

Wat wil je vader precies doen? Want zonder internet van Telenet kan je bijvoorbeeld al niet live tv kijken via de app.

 

Zie hier voor meer info. Daar kan je zien dat hij maar een paar dingen (nieuws, tv-gids, videozone, meldingen, ...) wel kan als hij geen internet van Telenet heeft.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
OrbeaBoy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Playsports app

Gaat soms mee met mij live naar het voetbal, tijdens de wedstrijd kan je via de app verschillende cameraposities zien. Nu lukt het niet om op zijn smartphone de app te openen met zijn login. Hij gebruikt dan wi-free in ghelamcoArena

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5242
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Playsports app

Heeft het ooit wél gewerkt met Telenet WiFree? Maakt hij verbinding via de Telenet Mobile app?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
OrbeaBoy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Playsports app

Heeft nog nooit gewerkt.

 

Ga het volgend seizoen nog eens proberen.

 

 

Wil je ook live kijken met leuke extra's? Dan heb je nodig ...

  • Play Sports
  • Digitale tv van Telenet
  • Internet van Telenet
    Tip: live kijken kan via alle netwerken in België (zowel 3G/4G als Wifi). Je hoeft dus niet verbonden te zijn met een netwerk van Telenet.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Playsports app

@OrbeaBoy je zegt:

" tijdens de wedstrijd kan je via de app verschillende cameraposities zien."

 

Hij heeft geen Telenet internetabonnement zei je. Hij kán  dan geen live tv kijken via de app. Of begrijp ik het verkeerd? 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5242
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Playsports app

@Wheng- Het is wat dubbelzinnig, want onderaan Telenet Internet staat:

 

Tip: live kijken kan via alle netwerken in België (zowel 3G/4G als Wifi). Je hoeft dus niet verbonden te zijn met een netwerk van Telenet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Playsports app

@sb @OrbeaBoy

 

Men kan met de sports app inderdaad live kijken via wifree en ook via 4g en ook op een niet-telenet-netwerk maar de klant moet bij Telenet een abonnement hebben op digitale tv én  op internet om live te kunnen kijken via de app.

 

PS met de yelo app kan je overigens  niet live kijken via 4g maar enkel op het Telenetnetwerk. Maar voor beide apps moet je wel een abonnement hebben op Telenet internet én Telenet digitale tv om live te kunnen kijken


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.