Linda-H
Professional Beetjesweter
Linda-H
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
14-04-2025
08:58
|
Lid sinds: 15-08-2016
Datum laatste bezoek: 14-04-2025 08:58
Ranking
Professional Beetjesweter
13-04-2025
09:55
Hallo, dat was een dag later opgelost toen ik bij MIJ thuis was. Toen kon ik inloggen.
... Meer weergeven
13-04-2025
09:53
1
Dank WG94, Dan is dit eindelijk duidelijk. Het was verwarrend omdat er staat dat de prijsverhoging ingaat op 28 april én tegelijk staat er : ' Wat betekent dit voor jou ?'met de link naar mijn prijsverhoging ( vorige mail ). Als ik op promoties of kortingen probeer te kijken..... gebeurt er niets. Dus dacht ik dat vooraf betalen niet als een promotie of korting beschouwd werd. Dat er bij de tweede TV box een verhoging is op 28 april, dat is normaal ( niet vooraf betaald ). dan is dit Item opgelost, tenzij bij de volgende afrekening iets anders gebeurt. Wat de onterechte annuleringskosten betreft, wacht ik af. De andere problemen zijn voor een ander 'bord'
... Meer weergeven
12-04-2025
10:08
Als ik het goed begrijp , klopt dit dus niet wat op My TELENET staat bij PRIJS VERHOGING : Wat betekent dat concreet voor jou? Dat komt neer op een totale verhoging van je maandelijkse aanrekening met € 3,00. Abonnement ONE for 1 Huidige prijs € 75,80 Nieuwe prijs (incl. btw) € 77,99 Huur Telenet TV-box Huidige prijs € 5,27 Nieuwe prijs € 5,42 Telenet TV iconic Huidige prijs € 22,92 Nieuwe prijs € 23,58 Heb je momenteel bepaalde promoties of kortingen? Dan geniet je daar natuurlijk van tot het einde van je promotieperiode. Vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.
... Meer weergeven
11-04-2025
13:35
Super bedankt aan iedereen die me geholpen heeft. Wat mijn aanrekening met prijsverhoging betreft.... nu staat dit er
Wat betekent dat concreet voor jou?Dat komt neer op een totale verhoging van je maandelijkse aanrekening met € 3,00.
MAAR ondertussen is in MY telenet verdwenen bij de prijs van TVBOX 2 dat er voor Huur netwerk-booster: Powerline 1€ en voor Huur Wifi-booster: Wifi Powerline 2 € betaald moest worden en is die 3 € verdeeld over mijn andere kosten : tweede TV box is nu gewoon van 5,27 naar 5,42 en prijs TV iconic en prijs One for 1 is nu ook verhoogd met als totaal 3 €. ( dus dat zal wel OK zijn) alleen nog : als je één jaar vooraf betaald, heb je dan niet DIE BETAALDE prijs vast voor éen jaar ? Toch extra prijsverhoging betalen ?
Ondertussen gisteren weer gedoe bij het openen van mijn TV app : Ik moest opnieuw inloggen en dan stelde men mij de vraag of ik mijn gegevens uit google Wachtwoormanager wilde delen met Telenet en ik kreeg de keuze 'bevestigen ' of annuleren' MAAR alleen 'annuleren' was een optie die kon aangeklikt worden 'bevestigen' stond in lichtgrijs en niet te klikken. 'Annuleren' in blauw, ( hieronder screenshot) DUS GEEN TV op mijn TelenetTV app. Wat is dit allemaal ? Elke dag is er zoiets dat voor frustratie zorgt: Is dit service ? Ik betaal hier toch voor ? En de klantendienst moet je daar allemaal niet voor aanspreken, die geven de stomste antwoorden.
... Meer weergeven
09-04-2025
20:07
Dank voor de info. Het wil nu wel lukken dat ik één jaar vooraf betaald heb én dat ik een GSM gekocht heb bij telenet ( met korting als klant, pas in februari 2025 ) . Het enige dat we apart betalen is maandelijks de tweede TV box . Was tot nu toe 5,27 € per maand , nu wordt dat 8,27 € Er komt nu 3 € bij. ( DRIE ..... HOEVEEL % IS DAT !!!!! ) voor de huur van één netwerk-booster: Powerline en één Wifi-booster: Wifi Powerline . De eerste netwerk booster en Wifi Booster was tot nu gratis. Betaalt iedereen dit ? of alleen wij omdat we vooraf betaald hebben ? Weet jij of ik dit kan vervangen door een WIFI Booster ( &netwerk booster ) van een ander 'merk' of 'zonder merk' . ? groetjes, Linda
... Meer weergeven
09-04-2025
10:51
Al maanden word ik 'achtervolgd' met onterechte aanrekeningen. Ik heb een GSM gekocht bij een Telenet center. Blijkbaar kreeg ik daar een maand Streamz enz. gratis. ( zag ik ergens op een mail ) Bij mijn aanrekening ,was het toch in rekening gebracht. Telefoon naar Telenet 015/666666... Toch betalen was de boodschap en nadien kredietnota. .... tot zover, MAAR nadien kreeg ik een aanrekening of factuur om 9,01 euro te betalen als ANNULERINGSKOSTEN van iets wat ik NIET gevraagd heb . ( Ik heb ook NOOIT op Streamz of Play Sports of wat dan ook gekeken ) Dit blijft me maar achtervolgen. Ik heb mijn terechte kosten wel netjes betaald, maar nu uit PURE WANHOOP ook die extra aangerekende kosten. Het is een **bleep**zooi bij Telenet, je bent er UREN kwijt aan telefoneren , je kan de boekhouding of de facturatie niet aan de lijn krijgen en op het eind ..... is niets opgelost en betaal je uit pure wanhoop . Wij zijn klant van het prille begin..... de service laat te wensen over , dit jaar al meer onderbrekingen gehad in telenet dan de vorige 25 jaar, + het spelletje van 'u hebt te veel schermen open staan', terwijl we met twee zijn en ik de enige ben die de app telenet TV heb.... EINDELOOS en je bent machteloos.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: ONTERECHTE ANNULERINGSKOSTEN
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Streamz|Streamz+
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 13-04-2025 09:53 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
458 | 13-04-2025 09:53 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig