Dobbie
Professional Weetjesweter
Dobbie
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-12-2024
20:30
|
Lid sinds: 13-12-2016
Datum laatste bezoek: 27-12-2024 20:30
Ranking
Professional Weetjesweter
09-06-2023
07:22
1
heb eergisteren de nieuwe modem en 2 pods geplaatst ipv de oude modem en powerlines en alles verloopt ok. de pods staan op gelijkvloers en eerste verdiep. Op mijn bureautje (in een kamer op 1ste verdiep, waar de pod niet staat heb ik speedtest gedaan: 239.4 mbps download en 15.8 upload, daarvoor zat ik tussen de 50 en 100 mbps. De speedtest verschilt, dat weet ik, maar momenteel zijn de modem en pods een verbetering en oplossing van mijn probleem.
... Meer weergeven
03-06-2023
20:19
zal het volgende week laten weten, benieuwd of de wifi pods de oplossing gaan zijn...
... Meer weergeven
02-06-2023
13:21
ik ga volgende week de nieuwe modem + wifi boosters bestellen en hopelijk is het dan in orde, zal me enkele € per maand meer kosten, maar heb het er voor over. Volgens een techniekerzou dit de beste oplossing zijn.
... Meer weergeven
01-06-2023
19:45
heb nog AP WNDR4300-TN, verander ik de namen in 'mijn telenet'?
... Meer weergeven
01-06-2023
18:39
soms heb ik een downloadsnelheid van 190 mbps, een half uurtje later kan dit teruglopen naar 20 à 30 mbps. Even de wifi uit- en inschakelen en de snelheid is terug ok. Ligt dit aan de laptop of het signaal?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: traag en snellere wifi
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
snelheid
-
WiFi valt weg
21-04-2023
05:58
1
Moeilijk... Met excuses bedoel ik communicatie naar hun klanten, stop met dingen te verfraaien. Vraag van de meeste klanten: het is of Telenet niet geïnteresseerd was dat klanten moeilijkheden hadden met een dienst.
... Meer weergeven
20-04-2023
15:30
beste, denk dat de meeste mensen (ook die zeggen van op te stapmpen) het niet slecht voor hebben: er was, en is nog steeds, GEEN info gekomen van Telenet . Ook geen excuses, dat was het minste wat ze konden doen. Dus uw betoog slaat nergens op.
... Meer weergeven
20-04-2023
10:51
1
ik vind dat jullie hier zeer gemakkelijk overgaan: tot nog toe zonder enige informatie van Telenet naar hun klanten: DAAR GAAT HET OVER! Uw redenering slaat nergens op.
... Meer weergeven
19-04-2023
10:44
2
en inderdaad: gisteravond nog gauw enkele posten naar voor geplaatst. Deze morgen stonden die er nog zodat het .probleem waarschijnlijk is opgelost, enkel alle posten terug zetten. Wat me wel stoort: de communicatie hierover door Telenet zelf: er was er geen. Voor de prijs die maandelijks betaald wordt zou dit toch mogen, niet?
... Meer weergeven
22-02-2023
15:28
heb een weekje afgewacht, verder gedaan met powerline en kabel naar laptop = speedtest gaf nog steeds ongeveer 40 mbps. Ik had als alternatief ook een netwerkkabel rechtstreeks van de modem naar het eerste verdiep: ook maar ongeveer 40 mbps. Deze middag de powerline uitgetrokken, ook de netwerkabel niet meer gebruikt en enkel de wifi : 70 mbps... Heb toch de indruk dat de antwoorden van de technici van helpdesk er al eens naast zijn... Zal de powerline terug in een Telenet center afgeven.
... Meer weergeven
12-02-2023
10:25
ik heb alles gedaan (gepaired = sync?), één voor één, alles werkt, maar de wifi powerline op verdiep werkt enkel met wifi : geeft een fout op de netwerkkabel. De powerline op het verdiep werkt, geeft ongeveer 55 mbps (met netwerkkabel van powerline naar laptop. Wat ik wel eigenaardig vind: in mijn telenet staan die allemaal dubbel! ook mijn Nest thermostaat. Mijn xiaomi smartphone zou gekoppeld zijn aan een acces point: maar deze staat ingepakt in de doos?! Misschien duurt het enkele dagen om alles op punt te zetten?
... Meer weergeven
11-02-2023
14:38
ik heb ook One, beneden geeft die op mijn laptop 136 Mbps! Ik vroeg enkel of er iets kan gedaan worden aan diegene die boven staat. Die staat nog geen 10 meter van de modem, daarmee..., maar zojuist nog een speedtest gedaan en ik zit al iets meer over de 50 Mbps. We zullen hier maar tevreden mee zijn.
... Meer weergeven
11-02-2023
13:34
ik heb eergisteren 1 powerline (PG-9083) en gisteren nog 1 powerline én 2 wifi powerlines( PG-9082) gaan halen in de telenet shop.
Heb ze geïnstalleerd (modem - powerline in garage) (wifi powerline in de living met kabel naar tv-box) en op 1ste verdiep wifi powerline met wifi (en niet de kabel: die gaf foutmelding!) naar tv-box. Op een andere kamer heb ik de tweede powerline met kabel naar laptop: die geeft maar ongeveer 40 mbps: hoe is dit op te lossen? Alvast dank (ik bel niet meer naar klantendienst: gisteren 1x 35 minuten en 1x 25 minuten, en dan om te zeggen dat ik ook de modem moest binnen brengen: die heb ik terug mee gekregen van de telenet shop: het was de juiste modem!!
hoe krijg ik betere verbinding met die powerline naar de laptop?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: powerline - powerline wifi
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
snelheid
-
WiFi-powerlines
28-04-2022
13:26
is inderdaad hemeltergend dat die 'onafhankelijke bestuurders' uit de wind worden gezet: de schaamte voorbij! Is trouwens totaal arrogant om op hetzelfde moment die beide aan te kondigen: dan moet je je toch ongenaakbaar voelen...
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten die Dobbie geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 |
door
Ex-Netweter
|
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 09-06-2023 07:22 | |
1 | 21-04-2023 05:58 | |
1 | 20-04-2023 10:51 | |
2 | 19-04-2023 10:44 | |
1 | 14-11-2021 11:36 | |
2 | 07-08-2020 11:13 | |
1 | 28-01-2020 14:56 | |
2 | 24-10-2019 14:38 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
2836 | 09-06-2023 07:22 |