41779
netweters
|
18305
gesprekken
|
19786
vragen
|
Deze ochtend zag ik dat op beide TV boxen in huis de favoriete zenderlijsten helemaal ontregeld zijn.
Gisterenavond laat was nog alles in orde en nu op beide boxen zijn de lijsten ontregeld.
Beide boxen hebben een apart profiel en favoriete zenderlijst.
Hoe kan dit? Misschien door een update vannacht die niet goed gegaan is ofzo?
Nu kan ik weer beginnen puzzelen met de lijsten opnieuw in te stellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier bij ons idem...was al in de vroege avond om zeep....Heb de indruk dat het men de laatste tijd wel veel problemen heeft bij Telenet. Ik hoop alleszins dat men de klante ook iets laat weten als het opgelost is. Ik heb geen zin om iedere keer bij de 3 TV Boxen de zenders terug te sorteren.
en inderdaad: gisteravond nog gauw enkele posten naar voor geplaatst. Deze morgen stonden die er nog zodat het .probleem waarschijnlijk is opgelost, enkel alle posten terug zetten. Wat me wel stoort: de communicatie hierover door Telenet zelf: er was er geen. Voor de prijs die maandelijks betaald wordt zou dit toch mogen, niet?
Yep, hier ook alles terug bij het oude, alle zenders staan terug op hun plaats in de door mij vroeger gesorteerde volgorde.
Communicatie is een lachertje, maar daar vreesde ik eerder al voor.
Als men zo nog eens iets weet.....
@Dobbie idd. ze zouden al veel oproepen kunnen vermijden als ze gewoon op hun website vermelding maken het probleem (of zoals de laatst tijd 'problemen') en ook als het opgelost is... nu grijpt iedereen naar z'n telefoon met lange wachttijden tot gevolg. Communicatie bij problemen is niet hun sterkste kant, daarentegen als het gaat om prijsstijgingen dan gaat het wel.
Wij laten ze staan standaard zoals Telenet die doorstuurt.
Nooit problemen ondervonden.
Hier (De Pinte) nog steeds hetzelfde probleem. Wat een warboel !
edit: 13u alles in orde
@MarcL schreef:
Hier lijkt het probleem nu opgelost.
...
@MarcL jij was de eerste die het opmerkte, bedankt om zo snel te reageren!
Afgelopen nacht is er inderdaad gewerkt aan een oplossing. Deze voormiddag hebben we de bevestiging gehad dat het probleem nu volledig van de baan is. Ik heb ondertussen aan jullie reacties ook kunnen afleiden dat het bij de meesten opgelost is. Bedankt om dit te laten weten. Als je nu nog hinder ondervindt, herstart je best je TV-box.
Al 2 of 3 maal terug gezet maar telkens alles weer weg Pffff.
Probleem nog niet van de baan, reeds 2 dagen telkens opnieuw ingesteld en daarna terug gereset
Probleem nog niet van de baan, reeds 2 dagen telkens opnieuw ingesteld en daarna terug gereset, zal nogmaals proberen😤
Heb je uw tv box al eens herstart ???
beste de modem eens herstarten en daarna de tv box, die zenderkeuze wordt in de cloud via internet bewaard dus moet je internet hebben daarvoor.
Waarom mogen wij niet weten wat er is misgegaan? Dan kunnen wij misschien het risico inschatten op herhaling en dit kan dan weer helpen of we al dan niet bij het (dure) Telenet blijven.
Ik heb een vermoeden dat dit te maken had met de cloud opslag, programma’s terug kijken werkte dan ook niet, ergens een fout in de configuratie of aanpassing die fout is gelopen denk ik.
@Suzy kan misschien meer info geven of bevestigen???
@Master-Magic we hebben er zelf geen zicht op en hebben ook geen informatie gekregen over wat de oorzaak was. Wij communiceren met de collega's steeds om te weten wanneer iets is opgelost, aangezien dat voor ons het meest belangrijke lijkt. 😉