41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Via de tv-box staan er voor de programma's van VTM geen korte inhouden gepubliceerd. Daar waar dat met de digicorder wel het geval is.
Ook kan er via de digicorder tem 13/09 programmatie gezien worden, bij een tv-box niet, enkel tot 08/09 momenteel.
Kan dit verholpen worden aub.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit issue is idd deels opgelost waarvoor dank !
De korte inhouden staan er nu op.
Wel niet met een foto van de aflevering zoals op de digibox wel het geval is.
En nog steeds een dag te laat, maw, nu staat er op tem woe 12/10, daar waar dat op de digibox tem do 13/10 is.
Neen, ik bedoel dat wij inhouden zien tem donderdag 13/10, en de mensen met een digibox tem vrijdag 14/10.
Altijd een dag minder.
Is dat enkel bij Lisa zo?
Ik heb dit even nagekeken en momenteel kan ik tot 24/10 de korte inhoud van Lisa zien. Op 25/10 moeten de programmagegevens nog aangevuld worden, maar dat is voor alle programma's en zenders zo en lijkt me wel normaal.
@Lieselot91 @Bjarne @Vincent_DS
Dit is bij alle programma's zo.
Mensen met een digibox kunnen 14 dagen vooruit korte inhouden zien, mensen met een tv-box 13 dagen.
Dus als u zegt op 11/10 ik kan tem 24/10 zien, dan is dat 13 dagen. Op een digibox zien de mensen tem 25/10 op dat moment.
Ik meld dit probleem al sinds einde augustus.
Daarenboven zijn de korte inhouden die geplaatst worden in de tv-gids van de digibox, niet dezelfde korte inhouden die geplaatst worden in de tv-gids van de tv-box.
Dit is eigenlijk allemaal zeer frustrerend dat dit al zolang duurt en nog steeds niet opgelost is.
Hallo @FAD Ik merk dat het nu is aangepast. Soms kunnen de aanpassingen inderdaad langer in beslag nemen, waarvoor onze excuses. Echter kan je ondertussen wel via de Telenet Tv-app 14 dagen verder kijken om zo de programmatie te checken.
Gr
Deze informatie is dus foutief, via de app kan nog steeds maar 13 dagen en geen 14 dagen vooruit gekeken worden via de tv-box.
Via de digibox wel.
Wanneer wordt dit nu uiteindelijk in orde gebracht aub !
@FAD schreef:Deze informatie is dus foutief, via de app kan nog steeds maar 13 dagen en geen 14 dagen vooruit gekeken worden via de tv-box.
Via de digibox wel.
Wanneer wordt dit nu uiteindelijk in orde gebracht aub !
Dit is volgens mij sinds de verandering van leverancier voor de tv-gids op de TV Box. Via het Yelo-platform is dit nog de oude leverancier, die volgens mij echt wel veel beter was dan de huidige leverancier via Telenet TV en de TV Box...
Allemaal goed en wel, maar wanneer wordt dit opgelost zoals reeds 6 weken beloofd wordt ?
Waarom staat dit toîc trouwens germarkeerd als opgelost ?
We zijn zoveel weken verder en het is nog steeds niet opgelost !
Tot grote frustratie van de klant !
Hallo @FAD We willen dit graag toch nog verder kaderen aan onze backoffice. Soms kunnen deze zaken langer in beslag nemen. 😬 Kan je ons je klantnummer nog bezorgen via een privébericht? Dan kan ik het nodige doen om dit door te geven. Alvast bedankt!
En wanneer wordt dit nu opgelost ipv mij van het kastje naar de muur te sturen aub ?
Dat is nu al sinds einde augustus dat ik dit algemeen probleem aankaart.
AUB MENSEN WANNEER WORDEN DIE PROBLEMEN NU EINDELIJK OPGELOST !!!!
Zoveel verschillen tussen yelo app en telenet tv app, telkens in het nadeel van de laatste.
Probleeem met de korte inhouden, met de tv-gids, met de betalende afleveringen, ...
Zelfs geen enkele reactie nadat ik mijn gegevens moet doorgeven.
Dat is dan hoe men een klant helpt.
Bel even naar de Helpdesk, daar horen ze het in Keulen donderen ... Komaan zeg, zijn we professioneel of prutsers ?