Beantwoorden
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is er allemaal inbegrepen in ONE 10 GB?

@Moaner  schreef:

Het zou kunnen,welke abbo je hebt.

Ik heb WIGOS3 dat  WIGO S 6GB Iis geworden,betaal 99.01 euro per maand

er staat Huur Telenet TV Box 0.000 euro.

Ik weet niet wat er allemaal in die prijs zit, wat je nu hebt en wat je nodig hebt.  Maar je hebt al een One 10 Gb met Telenet tv iconic voor 91,32 euro. Vergelijk met je huidig abonnement. In het vermelde bedrag heb je een aantal opties die in de prijs begrepen zijn: huur eerste decoder, vaste telefoon met toplijn, onbeperkt bellen (vast en mobiel) naar gewone Belgische nummers (en van in de EU naar ook naar België), 1 mobiele lijn en 1 (aan te vragen) datasim (kan gebruikt worden in een tweede gsm, hiermee kan niet gebeld worden of opgebeld worden, kan wel sms ontvangen, zeer goed bruikbaar voor bijvoorbeeld Whatsapp en videobellen met Whatsapp). De datasim krijgt 300 GB per maand. 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: de nieuwe TV box betalen of niet?
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: afgesplitst van onderwerp omwille van off-topic reacties

16 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

@janne_man  Bedankt voor uw antwoord,maar een van ons leest verkeerd.

ONE heeft gratis vaste telefoon binnen Belgie tijdens de daluren, Wigo 24/7.

ONE gratis eSIM, alleen data,Wigo 2 Sim kaarten telefoon en data verbruik te verdelen. 

Voor tv  is hetzelfde  TVBOX voldoende Internet ik kom ruim toe.

Zolang  de wigo bestaat is deze de beste voor mij

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@Moaner 

One heeft gratis vaste telefoon (toplijn) 24/7!

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-toplijn/.headless.html?faqfinder=true&ks=true

Quote:

De Top-lijn is een combinatie van 4 handige opties die je kan nemen bij je vaste telefonie van Telenet. Het is inbegrepen bij een ONE, ONEup en WIGO (niet bij WIGO S en WIGO home (S)).

Gratis e-SIM? Je bedoelt gratis DATA-sim?:

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/mobiel-en-vast/simkaart-en-toestellen/alles-ov...

Moaner
Professional Veelweter

Santa

Je kan het paard naar het water leiden, maar je kan het niet dwingen te drinken....

DeMMi
Expert Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

@Moaner @Santa We zijn hier wat off-topic aan het gaan, merk ik! Letten jullie daar wat mee op? Zo blijft dit topic overzichtelijk! Voor andere vragen kan je steeds een ander topic starten. 

In een ONE(up)-abonnement zit een gratis vaste lijn inbegrepen. Je kan hiermee onbeperkt bellen naar Belgische nummers, met uitzondering van speciale nummers en diensten van derde partijen. Hopelijk biedt dit wat duidelijkheid. 😉 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ook One heeft met de vaste telefoon gratis bellen 24/7 in België naar de normale vaste en mobiel nummers.

Met de mobiele nummers bel je bovendien ook gratis van in een EU land (behalve België naar om het even welk ander EU land (dus ook naar België). 

Kijk op deze pagina onder de kop Disclaimers (hieronder een extract):

janne_man_0-1725873470159.png

Met deze reactie wil ik je helemaal niet tegenspreken dat je Wigo de beste oplossing is voor jou. Jij weet hoe en wat jullie gebruiken en verbruiken en enkel op die basis kan je een goede beslissing nemen.

Santa

Dank u wel @DeMMi 

Moaner
Professional Veelweter

@janne_man

Begrijp geloof wat je laat weten,AUB lees eens op de link

ONE opties,gratis vaste telefoon onbepaald bellen tijdens de daluren.

Is dit verkeerd ? komt van telenet site abbo's.

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/internet-mobiel-tv/?intcmp=IntMobTVFinder

hondaboy
Experienced Meerweter
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

janne_man
Professional Superweter

Ik garandeer u dat dit fout is. Heb zelf een One en kan u verzekeren dat er niet moet betaald worden bij het bellen in de piekuren, noch bij mobiel, noch bij vast.

@Moderator  Er is verouderde verkeerde  info op de website van Telenet. Ga naar deze pagina,  als je in de kolom One of One Up op de i in een cirkeltje klikt bij het icoontje vaste telefoon

janne_man_0-1725894074195.pngdan krijg je volgende tekst:

janne_man_0-1725894410446.png

Men belt inderdaad gratis tijdens de daluren. Deze tekst insinueert dat bellen tijdens de piekuren betalend is, wat niet is.

Op deze pagina staat de juiste informatie.

janne_man_1-1725894661357.png

Kan dat aan de bevoegde diensten doorgegeven worden zodat dit kan verbeterd worden?

Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@janne_man @Moaner @Santa aangezien jullie off-topic bleven aanhouden (ondanks DeMMi haar vraag het on-topic te houden), heb ik jullie reacties weggehaald uit het originele onderwerp en in een apart onderwerp gezet. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager

Moaner
Professional Veelweter

@janne_man 

Bedankt dat jij tenminste de moeite hebt gedaan om te lezen,

en een vraag gesteld om dit aan te passen

zelfs de moderatoren hebben dit niet gedaan.

Zelf heb geen One,dus baseerde ik me op de info van de Telenet site.

ChristofM
Expert Moderator
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

@janne_man 

janne_man_0-1725894074195.pngdan krijg je volgende tekst:

janne_man_0-1725894410446.png

Men belt inderdaad gratis tijdens de daluren. Deze tekst insinueert dat bellen tijdens de piekuren betalend is, wat niet is.

Op deze pagina staat de juiste informatie.

janne_man_1-1725894661357.png

Kan dat aan de bevoegde diensten doorgegeven worden zodat dit kan verbeterd worden?

We hebben dit proberen te openen via de link deze link.

We krijgen dan de Yellow Deals te zien voor de beschikbare abonnementen.
Kan je jouw link nog eens proberen? 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

WG94
Experienced Allesweter
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Champagne, lezer van het jaar!

Ik zie hetzelfde als @janne_man. Zowel op de pagina's Internet + Mobiel als Internet + Mobiel + TV (zowel Iconic als Flow)

Net boven de Yellow Deals staat "optie gratis vaste telefoonlijn", als je daar op klikt zie je de info die @janne_man deelde. Ik denk dat het voornaamste probleem is dat er slechts 1 "vaste telefoonlijn" infobox is voor zowel ONE(up) als Easy Internet.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying