Beantwoorden
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Wat is er allemaal inbegrepen in ONE 10 GB?

@Moaner  schreef:

Het zou kunnen,welke abbo je hebt.

Ik heb WIGOS3 dat  WIGO S 6GB Iis geworden,betaal 99.01 euro per maand

er staat Huur Telenet TV Box 0.000 euro.

Ik weet niet wat er allemaal in die prijs zit, wat je nu hebt en wat je nodig hebt.  Maar je hebt al een One 10 Gb met Telenet tv iconic voor 91,32 euro. Vergelijk met je huidig abonnement. In het vermelde bedrag heb je een aantal opties die in de prijs begrepen zijn: huur eerste decoder, vaste telefoon met toplijn, onbeperkt bellen (vast en mobiel) naar gewone Belgische nummers (en van in de EU naar ook naar België), 1 mobiele lijn en 1 (aan te vragen) datasim (kan gebruikt worden in een tweede gsm, hiermee kan niet gebeld worden of opgebeld worden, kan wel sms ontvangen, zeer goed bruikbaar voor bijvoorbeeld Whatsapp en videobellen met Whatsapp). De datasim krijgt 300 GB per maand. 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: de nieuwe TV box betalen of niet?
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: afgesplitst van onderwerp omwille van off-topic reacties

17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Ik heb het nagekeken.

Op de link die ik gegeven heb, klik je op Bekijk alle specificaties (naar keuze bij One of bij One Up). Stem met mij vast dat door te klikken de zichtbare url niet veranderd, maar dat er wel extra info komt op de pagina. Scroll naar beneden en onder de kop Belangrijke info klik je op Disclaimers. Ook nu veranderd de url niet, maar komt er opnieuw weer extra info te voorschijn. Scroll terug naar beneden tot je Vaste lijn bij ONE(up) ziet.

Het was me ontgaan dat de url steeds hetzelfde bleef.

Als je naar pagina 1 van deze draad gaat, en je scrollt naar beneden tot je een bericht ziet van @DeMMi (expert moderator) dan kan je haar bericht lezen en vaststellen dat zij dit ook bevestigd heeft.

ChristofM
Expert Moderator
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

@janne_man @WG94 We hebben nu wel de fout kunnen achterhalen. We hebben ook een ticket aangemaakt voor dit te laten corrigeren op onze website. Bedankt voor de melding. We houden jullie ook op de hoogte hiervan. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ChristofM
Expert Moderator
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

@janne_man @WG94 Deze fout zou ondertussen niet meer zichtbaar mogen zijn via onze website. Nogmaals bedankt om ons dit te laten weten. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.