Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

De Netweters viert zijn 10de verjaardag!

Hieperdepiep.. hoeraaaa! 😉

Met grote vreugde en trots kondigen we de 10de verjaardag van De Netweters aan! Wat een ongelooflijke reis is het geweest en wat zijn we dankbaar voor de groei en het succes dat we samen hebben bereikt Dit alles zou niet mogelijk zijn geweest zonder de onvoorwaardelijke steun en betrokkenheid van jullie, onze gewaardeerde leden.

Tien jaar geleden begonnen we met een bescheiden idee voor een online community waarop klanten elkaar konden ontmoeten en helpen. Vandaag de dag zijn we uitgegroeid tot een actieve community waar er ondertussen al meer dan 41.000 leden de revue passeerden. Heel wat van deze leden dragen zelfs dagelijks bij aan het delen van kennis, het oplossen van problemen en het ondersteunen van elkaar. 

We willen deze mijlpaal vieren door jullie allemaal te bedanken. Jullie enthousiasme hebben De Netweters gemaakt tot wat het vandaag is. Of je nu een vraag hebt gesteld, een antwoord hebt gegeven of gewoon hebt meegelezen, jouw bijdrage is van onschatbare waarde geweest. Samen hebben we een plek gecreëerd waar iedereen zich welkom voelt en waar meningen en ervaringen open worden gedeeld. Laten we de komende jaren blijven groeien en elkaar blijven ondersteunen. Jullie zijn de kern van onze community en we kunnen niet wachten om te zien wat de toekomst nog voor De Netweters in petto heeft.

Om deze bijzondere gelegenheid in de verf te zetten, hebben we een speciale wrap-up gemaakt. Op deze pagina geven we een overzicht van 10 jaar community, met een aantal hoogtepunten die erbovenuit staken voor ons platform. We blikken terug op wat een decennium community in cijfers betekent, wat jouw persoonlijke bijdrage was in ons verhaal en zetten we graag enkele leden in de spotlight. Als we er twee hoogtepunten moeten uitpikken, dan kiezen we voor de TV-box bèta test uit 2018 en het organiseren van ons jaarlijkse Krak evenement. 

Ontdek de wrap-up via de knop in de feestelijke banner bovenaan en blik samen met ons terug op deze geweldige reis!

Vertel eens, wat betekent tien jaar De Netweters voor jou?
We zijn benieuwd om te lezen wat onze community voor jullie zo speciaal maakt, waarom jullie er zo graag op vertoeven of wat volgens jou de grootste meerwaarde is. 
Deel het met ons en je mede-communityleden onder deze aankondiging.

Bedankt voor tien fantastische jaren. Op naar nog vele meer!

Feestelijke groeten,
Het Netweters-team

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

9 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ik was een van de eersten die mensen hielp met Wifi oplossingen. Nog voor Telenet die zelf aanbood. Hoe je een oude router kon herbruiken als accespoint, Hoe je meerdere accespoints kon opstellen om een betere dekking te krijgen. Hoe portforwarding aanpakken. Nog voor je digitale TV in gans Europa kon bekijken met je abonnement leerde ik mensen al een VPN opzetten op een Synology NAS om naar hun favorieten te kijken in Spanje. Ik keek toen al vanuit Namibië naar de Ronde van Vlaanderen op zondagnamiddag op de VRT.

Wat ik gaandeweg als niet-IT-er leerde deelde ik graag met anderen. Steeds van uit het oogpunt: hou het simpel. Ondertussen is mijn activiteit al wat geminderd omdat er altijd al mensen zijn die sneller reageren. Maar ik blijf volgen en de problemen blijven hetzelfde.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Jij bent dan ook de Krak der Kraks hé Ignace 😁

Nu moet ik zeggen dat ik eenzelfde fenomeen ervaar als jij: de jongere generatie (zowel klassieke Netweter als Krak) heeft intussen het voortouw genomen. Wat geenszins een slechte zaak is, in tegendeel.

Net zoals jij blijf ik mijn steentje bijdragen, maar heel dikwijls is een "jongere" sneller ... 😇 wat uiteindelijk de persoon die oplossingen zoekt alleen maar te goede kan komen. 👍

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

De community is een plek voor diegene die een oplossing zoeken voor hun technisch probleem of informatie willen delen over bepaalde technische zaken. Dat zijn dingen waar je geen klantendienst voor nodig hebt of dingen die een klantendienst misschien niet kan oplossen. 

Daarbij wil ik ook wel even gezegd hebben dat het niet enkel de mensen zijn die lid zijn of de KRAKS die al 10 jaar aanwezig zijn maar ook ons moderator team die er voor zorgt dat het blijft draaien. We hebben al jamer genoeg van moderatoren moeten afscheid nemen maar goed dat geldt ook voor leden als de KRAKS die zich ontzettend goed hebben ingezet hier. En die leden die KRAKS en moderatoren ook niet vergeten. Dus bij deze @Moderator @Suzy en het hele bijkomende team ook hiervoor grote dank !!! Want vergeet niet dat het ook names jullie is dat deze community bestaat en er ook voor ons zijn daar waar het kan en nodig is. 

Op naar de volgende 10 jaar..!! 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
FilipD
Expert Moderator
It's your tenth party! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Geweldig om dat te lezen, @patrick37 

Bedankt hiervoor! 💛🙏

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Expert Moderator

FilipD
Expert Moderator
It's your tenth party! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Een echte "OG", zoals ze zeggen. 😉 

Bedankt voor al die jaren, en laten er nog veel komen. Ik kijk uit naar je verdere bijdragen en oplossingen. Thanks! 💛🙏

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Expert Moderator

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Tempus fugit.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Mijn latijn trekt op niets maar ik heb het opgezocht.😃

Ignace (igvfer) | Krak
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

@igvfer  schreef:

Mijn latijn trekt op niets maar ik heb het opgezocht.😃

Mijn kennis van het Latijn beperkt zich ook tot enkele spreuken en gezegden die in de humaniora op het programma stonden, maar met wat kennis van het Frans en een beetje nadenken weet je ook wel wat die uitdrukking betekent 😋

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
igvfer
Professional Superweter

Mijn goesting voor Frans is ooit in de 6e moderne weggenomen door een toenmalige leraar. En daar worstel ik 60 jaar later nog mee.😁

Ignace (igvfer) | Krak