41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Wil je je uitgaven onder controle houden? Dan kan je een beperking of blokkering instellen in Mijn Telenet.
Hoe instellen?
Hoe betalen?
Overzicht
Wil je weten wat je allemaal via Telenet Pay hebt gekocht? Kijk dan op je aanrekening bij Diensten van derden of je zoek het op in Mijn Telenet bij je mobiel verbruik.
Verbruik beheren
Alle informatie kan je ook nog eens terugvinden op de Telenet-website via deze link.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gek idee. Wat belet een vreemde om met alleen opgaaf van uw GSM-nummer een aankoop op uw kosten te doen? Ik vind hierover niet direct iets terug. En bij klachten kun je niet bij telenet terecht, maar moet je bij de derde zijn waar uw GSM-nr was opgegeven? Bizar...
De link op de website werkt al niet:
"voor een volledig overzicht kan je terecht op onze website" verwijst naar volgende pagina, maar die bestaat helemaal niet:
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-pay/
Testen jullie wel iéts vooraleer jullie nieuwe dingen live zetten?
@fsoete schreef:
Gek idee. Wat belet een vreemde om met alleen opgaaf van uw GSM-nummer een aankoop op uw kosten te doen? Ik vind hierover niet direct iets terug. En bij klachten kun je niet bij telenet terecht, maar moet je bij de derde zijn waar uw GSM-nr was opgegeven? Bizar...
@fsoete Terechte vraag. Wanneer je jouw GSM-nummer koppelt voor een online aankoop zal je steeds een sms ter bevestiging krijgen. Ontvang je een sms van een dienst die je niet kent of niet voor geregistreerd hebt? Dan kan je via de sms de aankoop weigeren en zal deze niet plaatsvinden.
@MartijnS schreef:
De link op de website werkt al niet:
"voor een volledig overzicht kan je terecht op onze website" verwijst naar volgende pagina, maar die bestaat helemaal niet:
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-pay/
@MartijnS Bedankt om dit te melden. We hebben het doorgegeven aan onze collega's.
@MartijnS schreef:
De link op de website werkt al niet:
"voor een volledig overzicht kan je terecht op onze website" verwijst naar volgende pagina, maar die bestaat helemaal niet:
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-pay/
@Martijn Even om te laten weten dat de link ondertussen werkt.
Hoi Martijn,
Telenet Pay pagina staat online: https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/mobiel/telenet-pay/
Groeten
Wanneer zou dit voor Android beschikbaar zijn? Kan ik dit al gebruiken zonder de Telenet pay app?
Je hebt toch geen "Telenet Pay" App nodig om te kunnen betalen met Telenet Pay??
Dat hangt af van de dienstenaanbieder op welke manier je kan betalen. Als je parkeerkosten via 4411 wilt betalen met je GSM rekening, moet je dat in de 4411 App (of op de 4411 website) ingeven ...
Ik heb dit nog even na gekeken en er staat bij android playstore binnenkort beschikbaar. Ik hou het wel verder in het oog. Bedankt voor de info.
Ik vind het straf dat deze dienst automatisch actief staat.
Zonet ff gechecked en iedereen in het abonnement met een mobiel kan probleemloos voor 125€ bestellen via Telenet pay ( standaard ingesteld )
Dit is gewoon om problemen vragen.
Telenet zou dit niet mogen automatisch actief zetten, dit zou enkel bewust geactiveerd mogen worden door de beheerder of op aanvraag van de klant.
Ik kan me voorstellen dat er al toffe discussies geweest zullen zijn op de klantendienst over ouders die bellen voor bedragen waarvan ze niets weten aan te klagen.
Goed dat je het meld en zonder paswoord zou het straf vinden
Zal vlug tot discussie lijden heb het niet gedaan
Betalen met je factuur voor diensten van derden staat reeds jaren actief. (zie De Lijn SMS tickets, of opt-in voor GSM parkeren). Er werd nu een naam aan de dienst gegeven "Telenet Pay" en je kan de dienst beheren via je MIjn Telenet. Telenet was de enigste operator waar het betalen voor aankopen in de app stores nog niet live stond. Dit is Telenet nu aan het uitrollen