42194
netweters
|
18609
gesprekken
|
20103
vragen
|
Gisteren (15/01) lanceerde Telenet een geheel nieuwe klantenzone genaamd MyTelenet.
Je vindt 'm makkelijk en snel op telenet.be/mytelenet of in de MyTelenet-app.
Waarom deze vernieuwing?
Met de nieuwe MyTelenet-klantenzone willen we onze klanten een unieke en persoonlijke digitale ervaring aanbieden.
Ook de Telenet-app krijgt een nieuwe naam en heet voortaan de MyTelenet-app.
Zelfs de app-navigatie werd helemaal vernieuwd.
Wat is MyTelenet?
MyTelenet, dat is de nieuwe klantenzone. Telenet-klanten vinden nu alle info terug op één plaats. Handig, niet?
Zo beheer je als Telenet-klant je producten nog beter!
De navigatie wijst je eenvoudig de weg tussen MyTelenet, Mijn producten, Betaling én Profiel.
Bij Hulp vind je onze veelgestelde vragen terug.
Wat vind je terug op MyTelenet?
Op de startpagina van MyTelenet zie je meteen hoe het gesteld is met je verbruik, je aanrekeningen of facturen en je thuisnetwerk. Is er ergens een probleem? Dan zie je dat meteen. Onder de rubriek 'Speciaal voor jou' houden we je op de hoogte als er interessante tips of aanraders zouden zijn voor jou. Bij 'Snellinks' vind je bovendien handige links terug (o.a. Webmail). | |
Onder Mijn producten vind je alle informatie over je mobiele verbruik of internetverbruik. Je ziet bovendien meteen of alles OK is met je thuisnetwerk. Je wijzigt er ook je abonnement(en) of bestelt er extra opties. In het overzicht zie je de belangrijkste kaartjes om zelf je producten te beheren. | |
Onder Betaling bekijk je je aanrekeningen of facturen en regel je de betaling meteen online. |
|
Je vindt onder Hulp je vertrouwde Klantenservice terug met het antwoord op veelgestelde vragen of onze contactmogelijkheden. | |
Onder Profiel pas je je persoonlijke gegevens aan of je wachtwoord, e-mailadres enz. |
Voila, zo zijn jullie weer helemaal mee.
Veel plezier met het ontdekken van de nieuwe MyTelenet!
Interessante pagina's: Je nieuwe MyTelenet | MyTelenet-app in detail
@Suzy schreef:
@BillyX schreef:Ik heb echter een klein foutje ontdekt bij het globaal overzicht van het mobiel verbruik (Mijn Producten > Mobiel). Je kan daar bij het verbruik in het klein al je nummers zien met het verbruik ernaast. Echter wanneer bv een sim kaart maar 80MB heeft verbruik wordt deze hier getoond als 80GB. Wanneer je in detail gaat kijken dan wordt het wel correct getoond als MB.
@BillyX dankjewel om dit te melden, we houden het in de gaten. Zodra we voldoende voorbeelden hebben om er een algemeen onderzoek voor te starten, geven we het meteen door intern aan de collega's. We hebben jouw melding alvast genoteerd.
@BillyX Ondertussen hebben we doorgekregen dat het aangepast is. Vanaf nu zal je terug een verschil zien bij het verbruik in MB en GB op MyTelenet.
@Bjarne schreef:@BillyX dankjewel om dit te melden, we houden het in de gaten. Zodra we voldoende voorbeelden hebben om er een algemeen onderzoek voor te starten, geven we @BillyX Ondertussen hebben we doorgekregen dat het aangepast is. Vanaf nu zal je terug een verschil zien bij het verbruik in MB en GB op MyTelenet.
Klopt…ik heb dit (schoonheids)foutje al een tijdje niet meer gezien. 👍