De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Beantwoorden
Cru
Experienced Meerweter
Hoort wie klopt daar? En we zijn vertrokken! YEAH! CAPSLOCK DAY! Warming up?

Voor de tester :

Gebruik eens voice command tijdens een film of opname:

"Kjir eki were" (west Vlaams)

Decoder kent deze commando 👌

Experienced Bijna Allesweter
It's your second party! Hoort wie klopt daar? Alles op zijn plek! De race is begonnen!

@Cru pas op dat de telenetbox dan niet opeens door de deur wandelt recht naar telenet weer hahahahhahahahahaha Smiley Tong

Freshman Meerweter
Hoort wie klopt daar? Goed bezig! Dat begint te tellen! Nog geen reader's digest? :-)

De box is inderdaad goed, maar als je geen bugs gevonden hebt dan heb je gewoon niet uitgebreid getest.  

Netflix dat zichzelf afsluit, audio/video synchronisatie problemen,...  

En hoe stop je eigenlijk een programma dat je gepauzeerd hebt ? Er is zelfs geen STOP knop meer op de afstandsbediening !

0 Likes
Experienced Meesterweter
It's your fourth party! Hoort wie klopt daar? De nieuwe Einstein! YEAH! CAPSLOCK DAY!

@Cru  schreef:

Voor de tester :

Gebruik eens voice command tijdens een film of opname:

"Kjir eki were" (west Vlaams)

Decoder kent deze commando 👌

West Vlaams is tenslotte een wereldtaal, als die dat al niet zou verstaan. Ik denk zelfs dat die Hollanders die je soms op de helpdesk tegenkomt, dit nu al begrijpen. Smiley Knipoog

Cru
Experienced Meerweter
Hoort wie klopt daar? En we zijn vertrokken! YEAH! CAPSLOCK DAY! Warming up?

stoptoets is weg, pijltje terug/back gewoon gebruiken? lukt toch

bij de vorige decoders heb ik NOOIT de stoptoets gebruikt btw

0 Likes
Professional Weetjesweter
On a roll... Hoort wie klopt daar? Nice talking to you! YEAH! CAPSLOCK DAY!
Heb net een mail gekregen dat je hem nog steeds kan aanvragen. Ik heb hem al maar misschien zijn er andere die nog eens willen proberen ;-) Was dit fout of niet? Geen idee. @Suzy Ik wil altijd de link eens doorsturen maar dan misschien best in privé berichtje ;-) Tenzij men hier nu laat weten dat de mail mis was natuurlijk ;-)
0 Likes
A born reader! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! On a roll...

Ondertiteling loopt  achter en wordt blijkbaar niet gesynchroniseerd.

0 Likes
Community Manager
Hoort wie klopt daar? Topic held(in)! Vraagbaakkampioen! De nieuwe Einstein!

@Michiel_DP, stuur het gerust eens via DM door wat je vandaag per mail hebt gekregen! Want de URL die in de mail zit is individueel per klant toegevoegd, die mag je dus niet doorgeven aan anderen. ;-)

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

“It matters not what someone is born, but what they grow to be."

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Freshman Weetjesweter
YEAH! CAPSLOCK DAY! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Was vandaag wat door de instellingen van de nieuwe Tv box aan het gaan en merk bij ‘Beeld en geluid’ de optie ‘Dolby Audio’ op.

Als ik het aan zet klinkt alles veel klaarder en voller door mijn Surround enkel merk ik dat dialogen niet langer door de center speaker komen maar meer door de front L en R. 

(Yamaha RX V685 en 5.1 setup)

Is misschien wat Dolby Audio hoort te doen? Wat zijn anderen hun ervaring hiermee?

Hoort wie klopt daar? Tien op tien! On a roll... Handje vol!

Front midden komt er wel degelijk de stemmen naarvoor

0 Likes
Hoort wie klopt daar? Tien op tien! On a roll... Handje vol!

Front midden komt er wel degelijk de stemmen naar voor

0 Likes
sb Experienced Meesterweter
Experienced Meesterweter
Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY! Vraagbaakkampioen! Boek alvast het Sportpaleis!

@Bart85

@ppeterheeft met zijn installatie wat problemen ivm geluid.

Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
Freshman Meerweter
Hoort wie klopt daar? Goed bezig! Dat begint te tellen! Nog geen reader's digest? :-)

@Tech TLN install  : Dat is het hem nu juist.... back (of pijltje terug) werkt niet Smiley Vrolijk   Het enige dat werkt om een uitgesteld programma te stoppen, is blijkbaar van post veranderen.   

Dat lijkt banaal, maar als ik uitgesteld naar post A kijk en naar post B moet switchen om het uitgesteld kijken te stoppen en daarna terug naar post A moest zappen....   wat een gedoe... of dat nu een Back toets of een Stop toets is, kan me geen b*l schelen, maar van kanaal moeten veranderen !

Als die nieuwe decoder geen Netflix had, was ik al lang terug naar m'n oude zwarte decoder gegaan...die had tenminste nog een interne opslag ipv die crappy cloud.

0 Likes
Freshman Weetjesweter
YEAH! CAPSLOCK DAY! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Bedankt voor de link naar Peter  @sb, ‘blij’ dat ik niet de enige ben en zo brengen we elkaar in verbinding! 

Professional Bijna Allesweter
Hoort wie klopt daar? It's your fourth party! YEAH! CAPSLOCK DAY! Ongelooflijk (maar waar)!

@kmichels  schreef:

@Tech TLN install  : Dat is het hem nu juist.... back (of pijltje terug) werkt niet Smiley Vrolijk   Het enige dat werkt om een uitgesteld programma te stoppen, is blijkbaar van post veranderen.   

Dat lijkt banaal, maar als ik uitgesteld naar post A kijk en naar post B moet switchen om het uitgesteld kijken te stoppen en daarna terug naar post A moest zappen....   wat een gedoe... of dat nu een Back toets of een Stop toets is, kan me geen b*l schelen, maar van kanaal moeten veranderen !

Als die nieuwe decoder geen Netflix had, was ik al lang terug naar m'n oude zwarte decoder gegaan...die had tenminste nog een interne opslag ipv die crappy cloud.

2x op de tvtoets duwen is stoppen dus zappen hoeft niet meer Smiley Vrolijk

Je bent een tester en de tvbox is een heel ander toestel dan de vorige decoders. Je kan niet verwachten dat alles precies hetzelfde zal zijn en dat alles meteen 100% werkt. Ook voor mij kunnen er ook nog enkele dingen beter trouwens. Alles heeft voor- en nadelen. Als er meer na- dan voordelen zijn schakel je beter terug en is het andersom  dan kijk je gewoon verder via de tvbox.

Maar o

Al veel problemen gehad met de cloud?

Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.