24.946
netweters
|
153.579
antwoorden
|
20.835
vragen
|
@benny12 schreef:
Ik moet 1197.99 betalen maar waarom zo duur en hoekomt dat ik snap niet hoe kan zo duur iemand uitleg geven Dank u
De enige plaats voor uitleg is de facturatie. Bellen naar 015.66 66 66. Er is hier niemand die uw factuur ziet of weet waarover dit gaat. Bellen, data? Komt het wel van Telenet?
Ik krijg deze week net een mail van een Nederlands incassobureau voor de betaling van meer dan 4000 euro.
Dus als het van Telenet kom, als de bliksem bellen naar de facturatie op 015 66 66 66. Je kan er terecht van 's morgens 8u tot s'avonds 10u.
@benny12 schreef:
Ik moet 1197.99 betalen maar waarom zo duur en hoekomt dat ik snap niet hoe kan zo duur iemand uitleg geven Dank u
Zeker naar telenet bellen,je kan toch al in mijn telenet-mijn aanrekening je faktuur bekijken en iets meer te weten komen.
ik zal morgen is bellen
heb je een aanpassing van je product gedaan? Ik weet uit ondervinding dat er dan iets is met het nieuwe vooraf betalen en het oude product afrekenen enzo. Allee nogal ingewikkeld in elk geval
nee geen aanpasing gedaan dus maar ik heb telenet mobile app en soms ja ben ik erover mijn limiet ik heb mobile internet 2048 mb en soms zit ik er over dus ja ik denk dat is bij betalen als je er over je limiet zit dus
nee geen aanpasing gedaan dus maar ik heb telenet mobile app en soms ja ben ik erover mijn limiet ik heb mobile internet 2048 mb en soms zit ik er over dus ja ik denk dat is bij betalen als je er over je limiet zit dus
Antwoord
Bijna 1200 euro betalen,verdomd veel zeg daar vangen ze mij niet mee.Voor mij geen Telenet internet mobiel met een limiet.
@benny12 schreef:ik zal morgen is bellen
Op je online faktuur in mijn Telenet staat niets dat kan zeggen waar dit groot bedrag van komt ?
Mobiel surfen is nog altijd duur. 0.06€ per megabyte dat wil zeggen dat dit nog altijd 60€ is per gigabyte.
Oplossing: Probeer zoveel mogelijk op WiFi netwerken te gaan. Want in jou geval zou dit betekenen dat je meer dan 150 GB extra verbruikt hebt.
Wat mij verwonderd is dat je nooit een verwittiging zou gehad hebben. Of zelfs preventief afgesloten. Ik weet van klanten die aan 300 € mobiel verbruik preventief zijn afgesloten.
@benny12 schreef:
Mogen we weten de uitslag van kontakt met telenet ,waar dit bedrag van kwam.