Beantwoorden
Rudicross
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Bijna alle producten kwijt na woningbrand

Dag allen,

 

Een 3-tal weken geleden werden wij het slachtoffer van een zware woningbrand. Na een week heb ik hiervan aangifte gedaan bij de Telenet klantendienst en heb ik voorlopig mijn abo laten bevriezen.

Ik heb Whoppa (internet 160, Freephone Europe, Dig. Tv met extra pakket) en een mobiel abonnement.

Helaas is bijna alles afgebrand. De wireless modem, 2 HD Digicorders en 1 aangekochte HD Digibox zijn volledig verwoest... 1 HD digicorder is onaangetast.

 

De mevrouw van de klantendienst vertelde mij dat ik een rekening van de digicorders zou ontvangen die ik dan aan mijn verzekering moest bezorgen. Ondertussen zijn we 2 weken later en heb ik nog steeds niets ontvangen.

Enkele dagen geleden ontving ik echter een rekening van 56 euro waarin Telenet Freephone, Auteursrechten Tv en het zenderpakket Docu en Lifestyle en Entertainment voor de volgende maand werden aangerekend!!!

 

Onze woning word niet meer opgebouwd en zelf verhuis ik naar mijn vriendin, die ook Telenetklant is met dezelfde produkten.

Mijn vaste telefonie, Internet en Digitaal Tv abo zal ik dus moeten opzeggen...enkel m'n mobiel abonnement zou ik graag willen behouden.

M'n vraag is...kan ik mijn telenet e-mailadres nog behouden en zo ja, kan ik nog gebruik maken van de home-en hotspots?

Om mijn abo's af te zeggen, het rechtzetten van m'n aanrekening etc... kan ik hiervoor terecht bij een Telenetcenter of is het toch noodzakelijk om de klantendienst opnieuw op te bellen ?

 

Alvast bedankt voor elke tip.

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Bijna alle producten kwijt na woningbrand

Om te controleren of jouw abonnementen wel degelijk bevroren zijn: Bel het gratis nummer 0800 66 350

 

Voor je gehuurde HD-Digibox(en) of HD-Digicorder(s) kan je terecht bij een Telenet Winkelpunt:

http://klantenservice.telenet.be/content/mijn-digibox-of-digicorder-is-defect-wat-nu

 

Voor de modem en versterker van Telenet:

http://klantenservice.telenet.be/content/er-is-iets-defect-en-ik-wil-het-graag-laten-herstellen

De kosten van de Telenet herstelling kan je voorleggen aan jouw verzekeringsmaatschappij.

 

Voor de overige apparatuur die jouw eigendom zijn geworden bij plaatsing (aangekochte HD-Digibox(en), switch, powerlines, access point, ...):

Zoek de (Telenet) aankoopbevestiging waarop deze apparaten vermeld staan.

Mogelijk kan de Telenet klantendienst je nog een kopie per e-mail bezorgen.

 

Om jouw mailadres over te zetten naar het abonnement van jouw vriendin:

http://klantenservice.telenet.be/content/telenet-e-mailadres-verplaatsen-naar-andere-telenet-mailbox

Hou er wel rekening mee dat alle bestaande e-mails hiermee verloren gaan.

 

Hopelijk verloopt alles vlotjes via jouw verzekeringsmaatschappij.

Rudicross
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Bijna alle producten kwijt na woningbrand

Vriendelijk bedankt voor de duidelijke en erg nuttige info Smiley Vrolijk

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Bijna alle producten kwijt na woningbrand

Bij bevriezing wordt het abonnement niet stopgezet.

Je dient inderdaad alles stop te zetten dan krijg je factuur van restwaarde digicorders en die kan je dan afgeven aan je verzekering.

 

Bevriezing zal weg degelijk zijn ingevoerd. Er kan geen bevriezing actief gezet worden op extra pakketten en huur toestellen.

 

veel succes nog

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
NHoogenhout
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Alles op zijn plek! It's your eighth party! Netjes! Mooi, mooi!

Bijna alle producten kwijt na woningbrand


@Petito schreef:

Bevriezing zal weg degelijk zijn ingevoerd. Er kan geen bevriezing actief gezet worden op extra pakketten en huur toestellen.


Misschien is het onlangs veranderd, maar tot een half jaar geleden kon ook gewoon je huur digicorder bevroren worden. Wat betreft extra pakketten moet de medewerker toch eigenlijk voorstellen om die tijdelijk te deactiveren mits er geen 'restkost' is zoals bij Prime & Sporting soms het geval kon zijn. Bij Rex en Rio is dat probleem er natuurlijk niet meer.

0 Likes
Beantwoorden