24796
netweters
|
152745
antwoorden
|
20735
vragen
|
Beste,
Begin december kreeg ik een vriendelijke dame aan de lijn die mij vroeg of ik wilde deelnemen aan de telenet tevredenheidsenquête. Daar ik mij best wel een tevredenklant mocht noemen deed ik dat dan ook met alle plezier. Echter werd mij na de enquête beloofd dat wij een cadeau zouden ontvangen.
Helaas tot op heden hebben wij nog steeds niets ontvangen.
Beloven en niets ontvangen vind ik eerlijk gezegd een beetje sneu.
Gisteren deed ik de brievenbus open en had post van Telenet , beste heer u factuur zal (nogmaals 2e keer op een jaar tijd) verhoogt worden met 1.99€ per maand...
Echter stel ik mij dan de vraag moeten de cadeau's eerst betaald worden alvorens uitgedeeld te worden?
Niet overdrijven.
Hoe kan de facteur 2x op 1 jaar verhoogt worden.We zitten pas 12 dagen in 2016.
De laatste verhoging dateert van februari 2015.Volgende maand wanneer de verhoging ingaat is het precies 1 jaar geleden.
Trouwens een telenet tevredenheidsenquête komt automatis mee per mail hier,2 weken geleden hier nog 1 mail ontvangen.nooit werd mij een cadeau beloofd.
+ 15 jaar trouwe klant.
Gelieve de onzinnige commentaar voor u zelf te houden, daar word niemand wijzer van.
Laat mij dan concluderen dat u geen "trouwe" klant bent van Telenet.
De "facteur" brengt bij ons de factuur namelijk!
Het nummer dat mij heeft gebeld voor deze enquete was +32 11 49 48 00 .
Test het nummer zelf even zou ik zeggen.
Jou post klopt niet over die prijsverhoging.Ik tik je gewoon terecht op de vingers
Bewijs jij dat Telenet 2 x op 1 jaar in 2015 de prijzen heeft verhoogd.
En kom dan klagen.Van jou post wordt ook niemand wijzer.
Beste,
Gelieve enige commentaar voor u zelf houden en u te moeien met uw eigen zaken.
Zoek u zelf een nuttigere bezigheid aub, deze commentaren dragen bij tot niets of niemands belang.
Wat de factuur betreft is ook helemaal mijn punt niet, dan had ik mijn bericht onder een ander topic gepost.
Dank u voor de tip Petito.
Ik had het idee dat dit de vernieuwde klantendienst was, daarom ook mijn post hier.
Zijn deze nog telefonisch beschikbaar?
@Ex-Netweter schreef:Gelieve de onzinnige commentaar voor u zelf te houden, daar word niemand wijzer van.
Laat mij dan concluderen dat u geen "trouwe" klant bent van Telenet.
De "facteur" brengt bij ons de factuur namelijk!
Het nummer dat mij heeft gebeld voor deze enquete was +32 11 49 48 00 .
Test het nummer zelf even zou ik zeggen.
Mocht ik van u zijn ik bel dat nummer even op. Het is een zone nummer in Hasselt. Niet in Mechelen. Hopelijk kunnen ze u daar van dienst zijn. Anders de klantendienst bellen of ze kennis hebben over dergelijke enquete.
Hopelijk heb je ze niet teveel informatie gegeven.
Ik vind het eerlijk gezegd zeer eigenaardig dat ze je opbellen voor een enquete. Ik ken alleen de standaard enquete via mail en de enquete die als pop up verschijnt op de website.
Wat de opslag betreft vorig jaar was de opslag in februari 2015 en nu terug 14 februari 2016. 1 jaar ertussen dacht ik.
Heb ik geprobeerd en dit is een automatisch antwoord van Telenet.
Zou zeggen probeer het nummer zelf eens te bellen.
Ik geef nooit klantgegevens en of codes telefonisch door.
Wat de opslag van de factuur betreft is niet mijn grootste concern.
Operator achterhalen.
Ik heb het nummer +32 11.49.48.00..ingegeven bij een publieke toegang.
DIT IS GEEN GELDIG TELEFOONNUMMER.
@Ex-Netweter schreef:Beste,
Begin december kreeg ik een vriendelijke dame aan de lijn die mij vroeg of ik wilde deelnemen aan de telenet tevredenheidsenquête. Daar ik mij best wel een tevredenklant mocht noemen deed ik dat dan ook met alle plezier. Echter werd mij na de enquête beloofd dat wij een cadeau zouden ontvangen.
Helaas tot op heden hebben wij nog steeds niets ontvangen.
Beloven en niets ontvangen vind ik eerlijk gezegd een beetje sneu.
Gisteren deed ik de brievenbus open en had post van Telenet , beste heer u factuur zal (nogmaals 2e keer op een jaar tijd) verhoogt worden met 1.99€ per maand...
Echter stel ik mij dan de vraag moeten de cadeau's eerst betaald worden alvorens uitgedeeld te worden?
Ik heb ook een brief ontvangen betrefende de prijs verhoging,maar nergens staat (nogmaals 2e keer op een jaar tijd),trouwens zoals andere posters zeggen klopt niet.
Aangaande die enquete,heb jij gevraagd of het wel Telenet aan de lijn was,die telefoon nummer lijkt me niet komend van hun.
Als je belt 015 etc-mailt krijg automatisch een enquete mail toegestuurd deze wel zonder cadeau belofte.
Ik heb wel zelf gebeld naar telenet verleden week een vraag,opgelost en kreeg een gratis film bon.
Niet afgeven hé. 2e keer op, een jaar tijd. De vorige keer was het op 15 februari 2015 en nu op 14 februari 2016. Dan is het jawel 2 keer op een jaar tijd. Niet muggeziften hé. Tussentijds zijn er geen verhogingen geweest.
Als je huisbaas elk jaar opslaat met de huur is het op die manier ook 2 keer op een jaar tijd.
En toch betaal ik 12X hetzelfde bedrag.
Dus geen 2x opgeslagen op 1 jaar tijd.
Ik betaal steeds op de 10 van elke maand