Beantwoorden
Ex-Netweter

Opzegging

Ik heb Whoppa en 4 mobiele diensten. Kan ik Whoppa opzeggen maar mijn mobiele diensten bij telenet behouden

0 Likes
Beantwoorden
10 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Opzegging

Dat kan ja maar dan ben je wel je kortingen op mobiel kwijt als je deze hebt.

En waarom whoppa opzeggen en mobiel behouden , behoudt dan alles?

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Opzegging

Jawel dat kan. Telenet is op dat gebied zeer soepel. Geen (aangetekende) brieven enkel bellen naar 0800 66350. Tijdens de kantooruren. Op administratief gebied is Telenet een droom ten opzichte van andere providers, neem dat van mij aan.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Opzegging

@Ex-Netweter als je van plan bent om naar Proximus over te schakelen kijk dan eerst na welke snelheid je gaat behalen.

https://www.proximus.be/nl/id_speedtest/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/oplossingen/internet/internet-speed-test.html

Je kan op die site je adres invoeren. Ik kan bijvoorbeeld 12 Mbps download en 973 Kbps upload halen dat is veel te weinig voor gemiddeld gebruik. Je kan daarmee niet eens fatsoenlijk een YouTube video op 1080p kijken.

Opmerking: 12Mbps (megabit) is niet 12 MBps (megabyte) 12 Mbps = 1,5 MBps

Best kijk je dat even na zodat je niet zeer fel teleurgesteld zijt na het overschakelen.

Waarom wil je eigenlijk overschakelen?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Opzegging

Je kan zelfs niet naar HD zenders kijken, enkel naar SD zenders.

Dan is het beste om bij Telenet te blijven en als Mobistar op de kabel komt kan je dan eventueel overschakelen.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Opzegging

Coach
Principis

@fluppe als je van plan bent om naar Proximus over te schakelen kijk dan eerst na welke snelheid je gaat behalen.

https://www.proximus.be/nl/id_speedtest/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/oplossingen/internet/inter...
Halen of effectief krijgen is dikwijls 'n wereld van verschil
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

Opzegging

@robatoras die snelheid haal je effectief 🙂 ik ben Proximus klant geweest 😛 dat is de snelheid die je krijgt.

Persoonlijk vind ik de site die je doorgegeven hebt zeer slecht. Dit geeft niet eens een algemeen beeld weer van een gemeente... Dat zijn gewoon snelheidstesten die mensen hebben gemaakt.

Bij mij staat er op die site rond de 6 Mbps terwijl ik zelf altijd 12 heb gehaald. De overkant van mijn straat heeft dan weer 75 die site zegt toch helemaal niks?

Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Opzegging

Coach

Principis

De ROP straatkast kan voor je deur staan,terwijl je aangesloten bent op een ROP die 500 meter verder staat.Ik ken zo mensen.Waarom doen ze dat?

Je overbuur is dan weer wel aangesloten op de ROP voor je deur.

Dan haalt jou overbuur vlak bij de ROP 70Mbps en jij  maar 30Mbps.(te ver van de ROP)Betalen doe je beiden wel evenveel.Waarom dan ook niet de helft betalen.Want je krijgt maar de heft van de snelheid van je overbuur.En dan heb ik het over hetzelfde abonement.

Denk maar niet dat je steeds wordt aangesloten op de ROP die het dichts bij jou woning staat.

Bezoek maar eens meerdere fora's,mensen genoeg die dit aantonen.

Wat heeft 'n test van Proximus die jij hier onder plaats dan nog voor zin.Vrouw Verdrietig

Lang niet iedereen in dezelfde gemeente woont op dezelfde afstand van de ROPstraatkast,daarom die grote verschillen.De koper aanbieder uit Sint Niklaas(E) heeft de verschillende afstanden naar de ROP en de snelheden wel op hun site staan,waar vind ik die bij proximus_scarlet_dommel  op hun site?

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

Opzegging

Dat is waar ze sluiten aan aan de dichtstbijzijnde kast aan jou kant van de straat. Daarom is mijn kant zo traag die kabel gaat heel de straat rond. (Den technieken heeft daarover tegen mij zitten zeveren)

En die snelheid klopt echt. Ik denk dat ze het aankoppelpunt meten dus dat grijze bakje voor je huis ergens. Trouwens ze zijn verplicht om die snelheid te geven volgens de wet dus daarom zijn die sites er ook en kloppen ze ook. (Die zal wel rekening houden met de afstand?)

Telenet heeft toch ook zo een site? en die klopt ook.
   Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

Opzegging

Dat is waar ze sluiten aan aan de dichtstbijzijnde kast aan jou kant van de straat. Daarom is mijn kant zo traag maar je betaald wel evenveel,voor veel minder snelheiddie kabel gaat heel de straat rond. (Den technieken heeft daarover tegen mij zitten zeveren)

En die snelheid klopt echt. Ik denk dat ze het aankoppelpunt meten dus dat grijze bakje voor je huis dat is 'n Telenet paddestoel,en niet van proximus ergens. Trouwens ze zijn verplicht om die snelheid te geven krijgen is wat anders,en waar ga je klacht indienen,snelheden TOT geven ze aanvolgens de wet dus daarom zijn die sites er ook en kloppen ze ook. Ik wil proximus maxi 100/8,volgens de site testlink kan ik max 70 krijgen,wat met die overige 30Mbps,mag ik dan ook 30% minder betalen(Die zal wel rekening houden met de afstand?)

Telenet heeft toch ook zo een site? en die klopt ook.Bij Telenet krijg je gegarandeerd je snelheid,bij proximlus  dikwijls niet,omdat je afhankelijk bent van de afstand tussen de Rop straatkast tot je aansluitpunt van je woning,dat probleem met de Node heb je bij Telenet niet.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

Opzegging

Ik denk dat je niet echt snapt wat ik bedoel.
Ik pak bv een abonnement van 70/5 dan kijk ik op die site en dan staat daar 12/1 dan weet ik al direct amai ik ga maar zo weinig krijgen 😮

Er staat wel degelijk 12/1 en toen in Proximus had haalde ik ook echt 12/1 en men is verplicht om de snelheid die jij maximaal kan halen dj's 12/1 aan te geven. Niet de snelheid van de straat of weet ik veel wat
   Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden