24796
netweters
|
152749
antwoorden
|
20735
vragen
|
Ik heb Whoppa en 4 mobiele diensten. Kan ik Whoppa opzeggen maar mijn mobiele diensten bij telenet behouden
Jawel dat kan. Telenet is op dat gebied zeer soepel. Geen (aangetekende) brieven enkel bellen naar 0800 66350. Tijdens de kantooruren. Op administratief gebied is Telenet een droom ten opzichte van andere providers, neem dat van mij aan.
Je kan zelfs niet naar HD zenders kijken, enkel naar SD zenders.
Dan is het beste om bij Telenet te blijven en als Mobistar op de kabel komt kan je dan eventueel overschakelen.
op 10-01-2016 19:38
@robatoras die snelheid haal je effectief 🙂 ik ben Proximus klant geweest 😛 dat is de snelheid die je krijgt.
Persoonlijk vind ik de site die je doorgegeven hebt zeer slecht. Dit geeft niet eens een algemeen beeld weer van een gemeente... Dat zijn gewoon snelheidstesten die mensen hebben gemaakt.
Bij mij staat er op die site rond de 6 Mbps terwijl ik zelf altijd 12 heb gehaald. De overkant van mijn straat heeft dan weer 75 die site zegt toch helemaal niks?
De ROP straatkast kan voor je deur staan,terwijl je aangesloten bent op een ROP die 500 meter verder staat.Ik ken zo mensen.Waarom doen ze dat?
Je overbuur is dan weer wel aangesloten op de ROP voor je deur.
Dan haalt jou overbuur vlak bij de ROP 70Mbps en jij maar 30Mbps.(te ver van de ROP)Betalen doe je beiden wel evenveel.Waarom dan ook niet de helft betalen.Want je krijgt maar de heft van de snelheid van je overbuur.En dan heb ik het over hetzelfde abonement.
Denk maar niet dat je steeds wordt aangesloten op de ROP die het dichts bij jou woning staat.
Bezoek maar eens meerdere fora's,mensen genoeg die dit aantonen.
Wat heeft 'n test van Proximus die jij hier onder plaats dan nog voor zin.
Lang niet iedereen in dezelfde gemeente woont op dezelfde afstand van de ROPstraatkast,daarom die grote verschillen.De koper aanbieder uit Sint Niklaas(E) heeft de verschillende afstanden naar de ROP en de snelheden wel op hun site staan,waar vind ik die bij proximus_scarlet_dommel op hun site?
op 11-01-2016 12:58