Beantwoorden
ferhatrocks
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

Galaxy S6 afbetaling

Hallo,

 

ik heb de Galaxy S6 bestelt via de klantendienst en heb de mails e.d. gehad.

Ik heb dus een aankoopsbevestigingen gehad etc.

 

Nu is mijn vraag, ik zie dat alle afbetalingen van toestellen weg is ? Ik heb de S6 bestelt omdat de klantendienst zei dat dit sowieso ging zijn met een afbetaling, op een termijn van 24 maanden.

 

Weet iemand of dit nog doorgaat, iemand anders van de klantendienst kon mij helaas niet helpen.

 

Dus wat ik wil weten is, 

- wanneer het toestel met afbetaling zou komen (de eerste die de aankoop heeft gedaan zei; wanneer de S6 beschikbaar ging zijn)

- hoeveel het toestel(voorschot) zal zijn.


Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten,
Ferhat Remory
ferhat.rocks
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Galaxy S6 afbetaling

De S6 zal beschikbaar zijn met afbetaling want het is een pre order(oude bestellingen)

 

voor andere toestellen is het momenteel niet mogelijk om met afbetaling aan te schaffen.

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ferhatrocks
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

Galaxy S6 afbetaling

Dit zal dan toch op de dag van de release zijn dat de afbetaling kan (want ze gingen 17 april bellen, de koerier).

 

Enig idee hoeveel het zal zijn.

 

En afbetaling voor 15 of 25 EUR.

Met vriendelijke groeten,
Ferhat Remory
ferhat.rocks
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Galaxy S6 afbetaling

In zulke gevallen telt de dag van de bestelling. Heb je deze dus vorige maand bestelt is er een afbetalingsplan. Het lijkt erop (via de site althans) dat deze niet meer van toepassing zijn in april.

 

De maandelijkse bijdrage kan verschillend zijn afhankelijk van het type abo, termijn van 12 of 24 maanden en terug te vinden moeten zijn op de aankoopbevestiging.

 

Zo niet dien je de klantendienst te contacteren. Zij gaan dit kunnen achterhalen.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden