Beantwoorden
Ex-Netweter

Geenwifi meer sinds download ios8 op iphone

Sinds ik ios8.3 heb gedownload op mijn iPhone, kan ik mijn WiFi niet meer aanzetten. Heeft iemand hier een oplossing voor? In de boetiek zeiden ze wachten tot er een nieuwe update is.. Maar er moet toch een andere manier zijn ...
0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Misschien netwerkinstellingen herstellen ?

Zie: https://support.apple.com/nl-be/TS1398

0 Likes
Beantwoorden
talen
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Dit kan een probleem zijn met ios zelf. Er zijn meerdere berichten hierover circulerende op internet.

Hiervoor dien je dus jezelf te melden tot apple.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Hebben we al gedaan.. Helpt niet! T is wel raar want we hebben hier 3 iPhones en bij 2 ervan geen enkel probleem..
0 Likes
Beantwoorden
talen
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Als je zegt dat je wifi niet meer kan aanzetten ga ik ervanuit dat wifi uitgeschakeld staat op je iphone.

Je hebt 3 iphones waarvan 1 kampt met een probleem. Dan gaat het probleem effectief bij de firmware liggen op die ene telefoon. Kijk maar eens naar de gemelde problemen waar apple niks aan doet.

Als het al kan dien je terug te gaan naar een vorige firmware waar alles wel bij werkte. Meer oplossing gaat er op dit ogenblik niet zijn.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Zappone
Professional Weetjesweter
It's your ninth party! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

@talen schreef:

Je hebt 3 iphones waarvan 1 kampt met een probleem. Dan gaat het probleem effectief bij de firmware liggen op die ene telefoon. Kijk maar eens naar de gemelde problemen waar apple niks aan doet.

Inderdaad. Het schijnt ook specifiek voor iPhone te zijn. Ik heb eergisteren 8.3 geinstalleerd op de iPad2 hier,  en geen enkel probleem met Wifi.

0 Likes
Beantwoorden